Tänään on hieno päivä Jumalalta pyytää anteeksi synnit

Jeesuksen nimessä

ja varmuudella Jumala tahtoo että kiitämme evankeliumista ja Jeesuksen pääsiäisuhrista ja saamme anoa myös elävää vettä ja Pyhän Hengen armosiunausta elämäämme. Voimme tutkia Jeesuksen opetuksia ja rakastaa Herraa tekemällä sen mukaan kuin Mestari on meitä opettanut Raamatun Uuden Testamentin kirjoituksissa. Herran hyvyys on ylitsevuotavainen ja taivaassa Isän Jumalan enkelit iloitsevat siitä että lähestymme Jumalaa Jeesuksen nimessä ja lihansa ja verensä ovat ehtoollisessa kiitoksella vastaanotettavissa leipänä ja viininä, kuten on kirjoitettu ja Jeesus on tämän muistoaterian meille kaikille ihmisille antanut.

Kiitetään Isää Jeesuksen nimessä näin pitkän perjantain muistoksi, kun Jeesus ristillä huusi "se on täytetty!" ja antoi henkensä, amen, halleluja!

1

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Netpunk

Aika kannibalistinen näkemys yllä. Luultavasti (toivottovasti) se on vain metafora.
      Aivan hyvin voisin sanoa, että kasa pannukakkuja ja pullo colaa on elviksen ruumis ja veri. Argumenttina aivan saama tasoa.
      Elviksen olemassaoloa puoltaa se, että elvis on kuollut ja pysyy kuolleena. Jeesuksesta voidaan sanoa, että hänen elästä ja kuolemasta muista tapahtumista ei ole ainoatakaan verifioitavissa olevaa todistusta.
      Raamatun totuusarvo on nolla koska raamattu itse väittää olevansa totta (tai useat kirjoittajat ja vielä eri aikoina toimineet kirjoittajat väittävät raamatun olevan totta) Kehäpäätelmä on valmis.
      Jeesus itse julisti olevansa jumalan poika, joka on taas pyhä henki. Kristityt eivät olleet (eivät) ole muuta kuin skientologien tapainen kultti. Tosin silloin jossain Rooman Imperiumin takapajuisessa osassa. Olihan sillä suunalla jo aiemmin ollut erilaisia kultteja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe