Hei Olen noin 40 vuotias mies ja kärsinyt aurallisesta migreenistä jo teini-iästä alkaen. Minun migreenissä ei tule pääkipua kovinkaan paljon vaan ainoat elämää haittaavat tekijät ovat näköhairiöt ja tokkurainen olo.
Noin kolmeenkymmeneen ikävuoteen asti näköhiriö tuli kerran pari vuodessa ja meni sillä ohi, nykyäänkin se tulee vain yhtä harvoin mutta saattaa uusia parin kolmen päivän sisällä 2-4 kertaa.
Kohtaukseni tulevat ilman ennakkovaroitusta alkaen pienenä sahalaita kuviona joka laajenee jompaan kumpaan reunaan ja katoaa sitten. Tämä kestää yleensä n.30-45 min.
Kyselisinkin onko täällä muita samanlaisen migreenin kanssa kärsiviä? Olisi mukava vaihtaa kokemuksia.
Muilla samoja kokemuksia?
pain-mies
1
118
Vastaukset
- migreenistä kärsinyt
Kokeile Acetiumia, auttaa ainakin minulla. Aamulla ja illalla 1 kapseli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117305Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista675594- 954944
- 524165
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494036- 2233946
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283678- 423445
- 542899
- 422437