Miten saa aikuisen miehen himoitsemaan..

Teinix

Teini tyttöä/nuorta naista?
Mikä teitä isoja miehiä kiihottaa ja miten kiinostuisitte ;)

Esittääkkö jotain kokematonta ja viatont vai?

14

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja miten

Mulle se olisi
      – aikuisen ikäinen (18 )
      – aivan ylivoimaisesti puhdas ovulaation tuoksu
      – rintaliivittömyys kiihottaa kivasti jos nännit pullottaa puserossa, pitää olla luomu

– siisti ulkonäkö, ei lävistyksiä naamassa, eikä ilonassa
      – laatutavara josta omistaja on ylpeä ja kysyy rohkeasti haluanko

Kaikki esittäminen on evvk.

• Teinix

Cool.

• aromipesä
        Teinix kirjoitti:

Cool.

Minä mstkustin Ouluun ja kun kerroin olevani xl niin tyttö teki oharit,arvaa että vitutti oikeesti. Sillä olisin porannut sen neitsyyden oikeesti tiehensä.

• Teinix
        aromipesä kirjoitti:

Minä mstkustin Ouluun ja kun kerroin olevani xl niin tyttö teki oharit,arvaa että vitutti oikeesti. Sillä olisin porannut sen neitsyyden oikeesti tiehensä.

Sääli, mulle ois kelvannu ;)

• tight jeans
        Teinix kirjoitti:

Sääli, mulle ois kelvannu ;)

Teinityttöä ei tässä iässä enää (yli 40), mutta nuorta naista kyllä mielellään. Eli täysi-ikäinen vähintään pitäisi olla.

Ei pidä esittää mitään, ole vain oma itsesi. Jos olet kiimainen ja tykkäät rajusta seksistä, kerro ja näytä se! Jos taas kokematon ja haluut että sulle ollaan hellä, tuo sekin suoraan esille. Eiköhän se kokeneempi osapuoli osaa sovittaa toimintansa halutunlaiseksi.

Miten saa himoitsemaan? Vihjaava katse ja hymy riittää! Jos vielä hiukan nuolaiset huulia, se on juomat väärässä kurkussa. Sit vaan käyt ukon luona ja kysyt "läheks mukaan, mua himottais olla sun kaa sillei", se on jo sit menoa ja äijällä seisoo varmasti.. tulee perässä ku hypnossissa olis.

• Ah tyttö
        tight jeans kirjoitti:

Teinityttöä ei tässä iässä enää (yli 40), mutta nuorta naista kyllä mielellään. Eli täysi-ikäinen vähintään pitäisi olla.

Ei pidä esittää mitään, ole vain oma itsesi. Jos olet kiimainen ja tykkäät rajusta seksistä, kerro ja näytä se! Jos taas kokematon ja haluut että sulle ollaan hellä, tuo sekin suoraan esille. Eiköhän se kokeneempi osapuoli osaa sovittaa toimintansa halutunlaiseksi.

Miten saa himoitsemaan? Vihjaava katse ja hymy riittää! Jos vielä hiukan nuolaiset huulia, se on juomat väärässä kurkussa. Sit vaan käyt ukon luona ja kysyt "läheks mukaan, mua himottais olla sun kaa sillei", se on jo sit menoa ja äijällä seisoo varmasti.. tulee perässä ku hypnossissa olis.

Mut jollekli omasta mielestä seksikäälle pojalle voi
        sanoa myös näin: Alakko paneen

• Aikuinen nainen

Sitä minäkin ihmettelen, että miten joku 60-vuotias voi olla kiinnostunut 20-vuotiaasta. EIkö pään sisällöllä ole mitään väliä nykyään?

• raff hjumor

Eikös sinne päähänkin tule hetkellisesti sisältöä, kun pimu ottaa suihin?

• laki & kypsyys

Aivan ensimmäinen asia. Tytön, nuoren naisen tulisi olla seksuaalisesti laillisessa iässä ja tämän lisäksi olla henkisesti valmis ja harkitun kypsä kokemukseen (ei päähänpisto ymv.), asia joka tulisi voida rauhassa varmistaa.

Toiseksi. Kohtaaminen ja kiinnostus tulisi olla molemmin puolin luontaista ja tietenkin vapaaehtoista, jossa ikäerosta huolimatta tietty yhteinen kemia pelaisi.

Laillinen ikä, vaihtelee maasta riippuen, joka on edelleen eri asia kuin yksilön todellinen henkinen kypsyys:

- http://en.wikipedia.org/wiki/Ages_of_consent_in_Europe

Sitten toki joskus harvoin ajatuksena voisi olla kiehtova opetaa nuori ja terve nupulle tullut nainen ensimmäiseen nautintoonsa.

Nuori juuri nupullaan oleva kokematon nainen, joka kuitenkin on luonnoltaan estoton, utelias, hankkinut jo paljon teoriatietoa seksuaalisuudesta ja harrastaa omaa kivaa säännöllisesti saattaisi olla joissakin olosuhteissa kiihottavakin kohtaaminen.

Aluksi nautiskelu voisi olla paljon muuta kuin varsinaista seksiä, paljon ihonautintoa ja estotonta rauhallista 'joka mutkan' nuolemista ja imemistä.

Kuitenkaan mihinkään varsinaiseen suhteeseen ei ikäeron vuoksi voisi alkaa ja ylipäätäänkin vaikka kohtaaminen olisi laillisuuden puitteissa, niin kynnys siihen olisi melko korkea ja henkilön tulisi ehdottomasti olla myös henkisesti täysin kypsä sellaisen vaikka lyhyehkö kestoisen seksisuhteen kokemaan.

Kaikki laittomuus tai toisen virallisesti jo laki-ikäisenkin haavoittuvuuden ja / tai kypsymättömyyden tai naiviuden hyväksikäyttö olisi täysin poissuljettu elementti.

• laki & kypsyys

Lisäys vielä edelliseen. Vaikka nuori olisikin virallisesti laillisessa seksuaalisuuden itsemääräämis-iässä, niin kovin suuri ikäero voisi joisskain tilanteissa johtaa hyvinkin kyseenalaiseen kokonaisuuteen, joka yleisen moraalisuuden käsitteen lisäksi myös lain edessä saattaisi olla tuomittavaa.

Eli kohtuus kaikessa ikäerojenkin suhteen ja laillisuuden lisäksi kokonaisuuden ns. moraalisuus ensiarvoisen tärkeää.

• Kohtuus kaikessa

Tapasin kerran matkoillani 20v. ikäisen neitosen. Oli kaunis, ja fiksu. Kuljetin neitosen asioillaan ja palautin sinne mistä olin kyytiinkin ottanut. Tuntui, että oli herttainen likka, ja että minä en ole niin suuri paska, että kajoisin neitoon, joka voisi olla tyttäreni. Ei siltikään, vaikka "maan äiti" on 29v nuorempi, kuin "maan isä", joka on paitsi tämän aviomies, myöskin tämän kummisetä.
      Jotkut asiat vain ovat sellaisia, että niitä ei kertakaikkiaan tehdä, jos hiukankin on selkärankaa. Yläpää on tarkoitettu ajatteluun, ei alapää.

• nelikaksukko

Ei mikään.

Ei enää sen jälkeen, kun 5v sitten erehdyin pari kertaa sekstaamaan parikymppisten kanssa.

• volli001

Nuoret naiset laittakaa hiestä. hakkinevolli001@gmail.com

• Kaikki käy.
        volli001 kirjoitti:

Nuoret naiset laittakaa hiestä. hakkinevolli001@gmail.com

Ihan sama minkä ikäinen jos itse haluaa kokeilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4943
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      669
      4155
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2301
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1868
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1451
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      88
      1146
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94