Olin todella pettynyt perheeni (2aik 2lasta) kylpyläreisuun lankalauantaina. Hinta 48 egeä, altaat pieniä ja sokkeloisia ja alle kouluikäisille ihan liian syviä. Pukuhuoneet sitten asia erikseen; Vaatteiden kanssa piti seikkailla munasillaan lukkokaappien ja pukuhuoneen välillä.Suihkuja tosi vähän ja lapsille ei oikeastaan mitään Hinta oli todella kova verrattuna esim. Oulun Edeniin ta Kalajoen kylpylään. Oli vika kerta meillä tässä lafkassa, tuntui, että tarkoitus oli kyniä turistilta vaan rahat mahdollisimman epämukavasti pois. Vuokatissa yleensä olimme tyytyväisiä Bowling Circukseen ja Hesen reippaiden nuorten ystävälliseen palveluun samoin alakerran myymälän palveluun ja KKK-Supermarketin ja pizzerian tasoon. En ihmettele ollenkaan, jos rupla ei juokse,kun hinnat on noin väärin asetettu pikaisen voiton toivossa. Olipa rauhaisa pääsiäinen ei tarvinnut ´jonottaa, Summa summarum, kaikkea hyvää yrittäjille alueella. Miettikää hintojen laskemista hieman varsinkin lapsiperheiden osalta, Se tulee kuitenkin takaisin majoituksessa ta sitten ruoka-ja juomapuolessa.
Katinkullan pukuhuoneet ja altaat
14
1875
Vastaukset
- aaapuuuva
Katinkullan kylpylä kaipaisi totaalisen remontin ja pukuhuoneet sekä suihkutilat aivan kauheat. Uimavalvoja vahtaa ettei kukaan ole suihkussa uikkarit jalassa ja vesi on ulkoaltaassa hemmetin kylmää.
- cacci tulee
Muistacaa ettette tee caccaa catincullan altaaseen.
- kainuulainen 4
Paras mitä olen löytänyt Katinkullan naisten suihkusta saippuan kohdalta : käytetty tampooni!
Sotkamon iskulause on "Rahat pois turisteilta !" ja hintoja ei kerrota vaan ujutetaan ja kartoitetaan ja tehdään työ kunnes on maksun aika: Ja se onkin kallista! - Hhmc
Onko naisia ahisteltu, tirkistelty,jahdattu tai nähnyt että jollain seisoisi?
- katinnakkennikken
Joo Katin kullan hinnat on kohdillaan mutta muutapa se ei sitten siihen tarjookkaan kuin mielipahan kaupanpäälle.!
- HerrWoton
Katinkullassa oli aikoinaan saunamaailma, jossa sai katsella paljaita w...ja. Se oli parasta se....
- Kantaasiakas
Saunamaailma ja pukutilat on nyt uusittu nykyajanmukaiseksi, enää ei pitäisi olla kenelläkään aihetta valittaa. Uudistus oli hyvä yllätys lomaviikolla. Nyt on jouhevaa kulkea lasten kanssa kylpylässä ja mennä välillä saunamaailmaa ja savusaunoihin, kun ei enää tarvi riisua ja pukea välillä.
- tirkistelijänä
Pääseekö siellä enää pilluja bongaamaan?
- Minä2
Ei pääse. Tarkoitus olikin karkoittaa tirkistelijät.
- Nextigopaljakka
https://vuokatti.fi/tekemista/moottorikelkka/
Joo! Harhaanjohtamista on myös tämä, todellisuus on noin 25km kelkkareittiä , sama on ollut jo useamman vuoden. KUSETUSTA!- SELLUPYLLY
SE on sitä rahastamista ei mitään muuta
- Kysyn
Katinkullasta puheenollen kyselisin uteliaisuuttani, että vieläkö Irvikatti on töissä siellä? Kävin siellä viimeksi vajaa kymmenen vuotta sitten ja muistan Irviksen oikein hyvin. Hänen lempipuuhaansa tuntui olevan möykkääminen ja möliseminen asiakkaille.
- Kysyn
Eikö kenelläkään ole todellakaan mitään tietoa Irviksen nykyisestä olinpaikasta?
- Anonyymi
Katinkulta on paras paikka rentoutua myös paikkakuntalaisille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005