Menemme viikon päästä Riikaan. Olemme käyneet siellä kerran, ja miellyimme alueeseen. Löytyykö läheltä nudistirantoja (läheltä). Kiitoksia tiedoista, (ps. emme halua vastauksia, katso netistä tai suunnittelemme myös, lähtöä sinne).
Riigan nudistirannat
11
4220
Vastaukset
- mika5
Jurmalan pitkällä heikkarannalla on myös nudistiosuus. Valitettavasti en tiedä tarkemmin millä kohtaa se on. Kysy vaikka paikallisilta tai toislta lomalaisilta, kun olet saapunut Jurmalaan. Jurmalaan menee Riiasta junalla noin puoli tunita eikä maksa paljon.
- Sieltä apua
Löin hakua kuukkeliin ja heti löytyi.
Käytä sinäkin.- guugleihanpeesta
duckduckgo.com on mukavampi. Ei taida tallettaa tietoja käyttäjästä kuten guugle.
- pimiä komppi
Siellä sitten tamppi kovana ruikitaan liistereitä hietikkoon, kun römpsiä tuijotellaan silmät pakrollaan.
Minä pidän nudisteista. Se on vain luonnollista
- Lielupe
Duckduckgo löysin tän
http://wikimapia.org/76414/Lielupe-Naturist-Beach
Upealta rannalta näyttää. Virosta ei löydy yhtä upeita rantoja kuin Latviasta.
Heti kun pääsee Virosta eroon alkaa kunnon rannat. - vilunkiaa
Tuo mainittu Lielupen ranta ei ole niin hyvä. Siellä ei hyvällä katsota uusia kävijöitä.
Paras rantahan on Vecakissa, jonne pääsee junalla. On siis eri suunnassa kuin Jurmala.
Myös Riian kaupungin alueella on nakuranta. Sinne pääsee bussilla 3 ja ranta sijaitsee Daugavgrivan ja Vakarbullin välissä.
Osa tuntuu nakuilevan myös Zakusalan saarella melkein kaupungin keskustassa. Jää pois saaren ainoalla trollikka- tai bussipysäkillä ja kävele eteläistä rantaa kohti tv-tornia. - Sinnekannattaa
Paikalliset ovat aika helposti vähän ei kivoja vierailijoille. Jurmala on tietysti ihan ykkönen tuolla aluella.
- vilunkiaa
No Jurmala nimenomaan ei ole ykkönen! Vecaki on ykkönen, siellä suvaitaan vierailijat.
Hei
Kiitoksia vastauksista. Olimme kesäkuun alussa Jurmalassa. Ilmat olivat hienot. Löysimme hyvän rauhallisen nudistirannan ns. kaupungin oikealta nurkalta. Paikka on joen laskukohdassa rannan oikeassa kärjessä. Rannalle on Jurmalan keskustasta matkaa noin kolme kilometriä. Rannalle joutuu kävelemään noin 300-400m metsän läpi. Suosittelemme tutustumaan rantaan, ainakaan me emme tavanneet ns. "läähättäjiä".- N Akuna
Jos ei oo ihan pahimpaan turistiaikaan liikenteessä, niin Jurmalassa voi nakuilla aika huoletta. Suojaisia paikkoja löytyy, vain veteen meneminen nakuna saatta herättää katseita. Tulipa kerran jopa kiipeiltyä nakuna paikallisen tapahtumajärjestäjän vedettävässä pomppulinnassa, joka oli ankkuroitu noin 150 m rannasta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942