Hyvä olisi liikeitten laittaa valvonta kamerat , joka nauhoittaa päivän tapahtumat jokainen tapahtuma olisi todistettavissa ja syyllinen jäisi kiinni, vältytäisiin syyllistämästä , epäilemästä asiakkaita, myyjijä kun emme tiedä kuka on varas ennen kuin se on todistettavissa .
Varkaat Kirpputoreilla
9
494
Vastaukset
- RAINERII
Ne on ne mannet sieltä hurrilandiasta oon nähny ne kirppiksellä.
- Roinaa vaan
Onkos kirpputorilla muka jotain pöllittävää? Eix siellä ole vaan pelkkää roinaa mun nähdäkseni. Ostan tavaran uutena enkä käytä jonkun vanhoja alushousuja toiseen kertaan.
- hyihelv
Ei käy mielessäkään ostaa kirppiksen romua ja ryysyjä
- Tulot 680e
Se on hyvä tulla ivaamaan, jos on rahaa ostaa tavara uutena. Kaikilla ei näin ole. Vähävaraiselle kirpputori on tärkeä paikka. Josta löytää hyvää tavaraa halvalla. Menkää joskus itseenne. Huonompituloisena nuo kommentit loukkaavat, pahasti.
- rikas lady
Tulot 680e kirjoitti:
Se on hyvä tulla ivaamaan, jos on rahaa ostaa tavara uutena. Kaikilla ei näin ole. Vähävaraiselle kirpputori on tärkeä paikka. Josta löytää hyvää tavaraa halvalla. Menkää joskus itseenne. Huonompituloisena nuo kommentit loukkaavat, pahasti.
Olen hyvätuloinen ja rakastan kirppareilla kiertämistä.
- vai mien se oli
rikas lady kirjoitti:
Olikos se ruottissa laki,joka kieltää lumpun oston,muttei myyntiä.
- niksipirkka
rikas lady kirjoitti:
Naiset tuokaa myyntiin vanhoja sukkahousujanne.
- Valilii
Tulot 680e kirjoitti:
No köyhät kyykkyyn. Olisit käynyt niitä kouluja aikoinasi ja opiskellut kunnon ammatin niin ei tarttis kierellä kirpputoreilla ja valittaa.
- naurettavia tolloja
Huomaa että muutamat kommentoijat eivät ole ikinä käyneet kirpputorilla, leukoja vain louskuttavat!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884