Onko kokemuksia Järvenpään troijatalleista?
Troijatallit?
9
2400
Vastaukset
- heppajei
Jep, PARAS PAIKKA
- Pollee
Ihan paras talli ikinä😘
- Sitties
Ihan paras paikka!Iso kenttä parhaat hevoset!Vaikka maneesia ei löydykkään niin ihan paras!Sintti
on ihan paras:3- troijallakäynyt
Itse en tykkää yhtään :( ei ole maneesia eikä minun mielestäni edes kivoja hevosia. Huono opetus ja huonosti koulutetut hevoset. Kaiken lisäksi joitain syrjitään tallilla eikä asiaan puututa! Muutenkin huolimatonta porukkaa ja annetaan hoitsuja liian helposti! (Tarkoitan että liian kokemattomat saa jo hoitsuja!)
- Hessuonparas
Ketään ei kyllä syrjitä tallilla. Hyvä ilmapiiri. Hevoset ovat kivoja ja kilttejä ja niitäkin on erillaisia. Opetuskin on omasta mielestäni hyvä :)
- Hessuonparas
Ihan paras talli ikinä!!!! Hessu on paras😎
- Arwen
Minusta Troija on parhain talli.parhaat ponit ja hevoset,iso kenttä, mukava henkilökunta ja Vappu on maailman paras poni☝🏻🐴🐎💞❣️
- Troijaltalähetnyt
Kun itse noin puoli vuotta sitten harrastin ratsastusta Troijalla niin siellä kiusattiin joitain (en nyt nimeltä mainitse) niinkuin myös minua. Siksi vaihdoinkin tallia. Sanoin asiasta henkilökunnalle sekä niille ketkä kiusasivat, mutta mitää ei tapahtunut. Joten en itse tykkää. Muutenkin aika ”huolimaton” talli.
- Anonyymi
Paras talli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457412
- 324088
- 573625
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512349- 532317
- 432268
- 372258
- 162246