Entinen enkeli "skeptikko"

skeptskept

En ole ollut varma, uskonko enkeleihin. Eräs kaverini on enkeleistä hyvin kiinnostunut ja häneltä olen juttuja enkeleistä kuunnellut ja kirjoja lainannut. Asia kyllä kiinnostaa minua kovasti ja olisin iloinen tietysti, jos enkeleitä on olemassa ja niihin uskoisin. Pari kertaa olen harjoitteita tehnyt ja pyytänyt enkeleiltä apua, jolloin on ilmestynyt valkoisia sulkia/höyheniä. Ajattelin, että sattumaa vain. SItten olin ystäväni mukana Diana Cooperin luennolla. SIellä tehtiin muutamia harjoitteita. Aajttelin, että mihin minäkin olen lähtenyt mukaan, kun viimeisessä harjoitteessa silmät kiinni mumistiin ja muka olisi käsien välissä voima pitänyt tuntea. Voin kertoa, että leuka loksahti lattiaan, kun sitten oikeasti tunsin jotakin! Ihan silmät piti avata ja katsoa, mitä ihmettä tapahtuu. Mitään ei näkynyt. mutta käsien välissä tuntui tosi vahva voima/kenttä, joka työnsi käsiäni erilleen! Ja en todellakaan kuvitellut, mitään tämmöistä en ole ennen kokenut. Sen jälkeen oli kauan outo olo ja mietin tapahtunutta edelleen. Sitä on vaikea tässä selittää tarkasti, miltä se tuntui. Mutta kyllä nyt on pakko myöntää, että tuon myötä aloin uskomaan enkeleihin hieman enemmän :P

3

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole enkeleitä

Aika säälittävää, sanoisin. Mihin aikuinen ihminen tarvitsee tuollaisen määrän itsepetosta? Onko todellisuus liian kurjaa ilman tuollaisia satuja?

Oletko koskaan käyttänyt minuuttiakaan siihen, että yrittäisit selvittää mikä muu selitys käsien tuntemuksillesi voisi olla kuin enkelit?

• voi kistus

Minusta taas on aika säälittävää, kun kukaan ei yritä hyväksyä, vaan alkaa mollaamaan, ihan missä tahansa asiassa. Se olisi pitänyt jo jokaisen oppia tarhassa, mutta ei, täällä Suomessa lähes jokainen on ihan mielellään pelkkä idiootti, joka luulee itsestään ja uskomuksistaan enemmän.

• pipi_66

Ärsyttää lukea tekstiä, jossa ei ole sanajärjestyksestä tietoakaan. Olen tuossa sitä korjaillut.

>>En ole ollut varma, uskonko enkeleihin. Eräs kaverini on enkeleistä hyvin kiinnostunut ja häneltä olen juttuja enkeleistä kuunnellut

olen kuunnellut juttuja enkeleistä

>>ja kirjoja lainannut.

ja lainannut kirjoja

>> Asia kyllä kiinnostaa minua kovasti ja olisin iloinen tietysti

olisin tietysti iloinen

>>, jos enkeleitä on olemassa ja niihin uskoisin.

jos enkelietä olisi olemassa ja uskoisin niihin.

>>Pari kertaa olen harjoitteita tehnyt

Pari kertaa olen tehnyt harjoiteita

>> ja pyytänyt enkeleiltä apua, jolloin on ilmestynyt valkoisia sulkia/höyheniä. Ajattelin, että sattumaa vain. SItten olin ystäväni mukana Diana Cooperin luennolla. SIellä tehtiin muutamia harjoitteita. Aajttelin, että mihin minäkin olen lähtenyt mukaan, kun viimeisessä harjoitteessa silmät kiinni mumistiin

mumistiin silmät kiinni

>>ja muka olisi käsien välissä voima pitänyt tuntea.

ja olisi muka käsien välissä pitänyt tuntea voima.

Voin kertoa, että leuka loksahti lattiaan, kun sitten oikeasti tunsin jotakin! Ihan silmät piti avata ja katsoa, mitä ihmettä tapahtuu. Mitään ei näkynyt. mutta käsien välissä tuntui tosi vahva voima/kenttä, joka työnsi käsiäni erilleen! Ja en todellakaan kuvitellut, mitään tämmöistä en ole ennen kokenut. Sen jälkeen oli kauan outo olo ja mietin tapahtunutta edelleen. Sitä on vaikea tässä selittää tarkasti, miltä se tuntui. Mutta kyllä nyt on pakko myöntää, että tuon myötä aloin uskomaan enkeleihin hieman enemmän :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe