Miksi uskovat ovat aina niin vihaisia ja vihaavat kaikkea?
Miksi kristinusko on pelkkää vihanlietsontaa?
Miksi uskovat vihaavat tasa-arvoa, ihmisoikeuksia, sananvapautta ja
uskonnonvapautta? Miksi uskovat vaativat pakkouskontoa kaikille?
Miksi uskovat kieltävät tasa-arvoiset ihmisoikeudet kaikille?
Mikä ei-uskovissa ja ihmisoikeuksissa niin kauheasti pelottaa ja
vihastuttaa uskovia? Tajuatteko te edes millaisen kuvan te annatte
itsestänne ja uskostanne koko maailmalle?
Muistakaa vihata ankarasti
14
108
Vastaukset
- 766
Ei ole kyse vihasta - on vaan oikeus olla eri mieltä monista asioista
täällä kyllä solvataan ja vihataan toisinajattelijoita- mistä johtuu?Toki rasistillakin on oikeus olla mitä mieltä on, se ei tarkoita oikeutta syrjiä muita tai anna vapautta kritiikistä.
Palstalle tunkeviin uskon julistajiin sovelletaan heidän itse kannattamaansa silmä silmästä -periaatetta, joka tunnetaan myös nimillä 'sitä saa mitä tilaa' ja 'niin metsä vastaa kuin sinne huutaa'.
- uskova mies,,
Miksi uskovat ovat aina niin vihaisia ja vihaavat kaikkea?Miksi kristinusko on pelkkää vihanlietsontaa?Miksi uskovat vihaavat tasa-arvoa, ihmisoikeuksia, sananvapautta jauskonnonvapautta? Miksi uskovat vaativat pakkouskontoa kaikille?Miksi uskovat kieltävät tasa-arvoiset ihmisoikeudet kaikille?Mikä ei-uskovissa ja ihmisoikeuksissa niin kauheasti pelottaa javihastuttaa uskovia? Tajuatteko te edes millaisen kuvan te annatteitsestänne ja uskostanne koko maailmalle?
Minä en vihaa mitään.
Tasa-arvo, sananvapaus yms on vain ihmisten tyhjiä lupauksia eivätkä ne voi ketään pelastaa.
Minä en vaadi pakkouskontoa kenellekkään. Jokainen uskokoon mitä tahtoo mutta sanomaa aion levittää ja sulkea syntiset ulkopuolelle.
En pelkää ei-uskovia enkä mitään muutakaan.""Tasa-arvo, sananvapaus yms on vain ihmisten tyhjiä lupauksia eivätkä ne voi ketään pelastaa.""
Niin, kuka haluaakaan pelastaa ja mistä? Jumala kenties, o m a l t a rangaistukseltaan...?
""Minä en vihaa mitään. En pelkää ei-uskovia enkä mitään muutakaan.""
Sinä vihaat ja pelkäät silmittömästi koko maailmaa.'Minä en vihaa mitään.' hah, jokainen sun kirjoitus suorastaan säteilee ihmisvihaa ja maailmantuskaa. Ja aloittajalle: uskovaiset haluaa kaikkien muidenkin uskovan, koska heidän itsensä on helpompi uskoa jotain ilman todisteita, jos 5 miljardia muuta uskoo siihen kans, kuin jos 5 muuta ihmistä uskoisi siihen. Epävarmuudesta ja pelosta on kyse lähes kaikissa uskovien hullutuksissa.
Lähimmäisenhakkaus
>>>Miksi uskovat ovat aina niin vihaisia ja vihaavat kaikkea?- vääristynyt kuva
Oma kokemukseni uskovista (esim. luterilaiset herätysliikkeet, helluntailaiset..)... yleisvaikutelma : tyytyväisiä, ystävällisiä ja rauhallista väkeä. Useimmat tutut eivät edes käy näillä keskustelusivuilla ja "järkevimmät" eivät ala täällä ketään opettamaan, se tapahtuu sitä varten järjestetyissä tilaisuuksissa. Huolimatta arasta luonteestani, olen keskivertoa innokkaampi tuomaan näkemyksiäni esille. "Kuumat aiheet", joista täällä väitellään, eivät ole paljoakaan esillä seurakunnassa. Siellä "kerrataan" ja opetetaan kristinuskon perusasioita melko maltillisesti.
- Lol...
vääristynyt kuva kirjoitti:
Oma kokemukseni uskovista (esim. luterilaiset herätysliikkeet, helluntailaiset..)... yleisvaikutelma : tyytyväisiä, ystävällisiä ja rauhallista väkeä. Useimmat tutut eivät edes käy näillä keskustelusivuilla ja "järkevimmät" eivät ala täällä ketään opettamaan, se tapahtuu sitä varten järjestetyissä tilaisuuksissa. Huolimatta arasta luonteestani, olen keskivertoa innokkaampi tuomaan näkemyksiäni esille. "Kuumat aiheet", joista täällä väitellään, eivät ole paljoakaan esillä seurakunnassa. Siellä "kerrataan" ja opetetaan kristinuskon perusasioita melko maltillisesti.
""järkevimmät" eivät ala täällä ketään opettamaan, se tapahtuu sitä varten järjestetyissä tilaisuuksissa."
Nöyrää. Milloin he myöntävät että heilläkin voi olla jotain opittavaa jostain.?
"Huolimatta arasta luonteestani, olen keskivertoa innokkaampi tuomaan näkemyksiäni esille. "
Anonyymisti nettipalstalla kohdeyleisölle, joka varmasti on eri mieltä eli tuo marttyyryiden tuntemuksia.
""Kuumat aiheet", joista täällä väitellään, eivät ole paljoakaan esillä seurakunnassa. Siellä "kerrataan" ja opetetaan kristinuskon perusasioita melko maltillisesti."
Koska täällä toisin kuin seurakunnissa kyseenalaistaminen ja uuden oppiminen on sallittua.
- 1213
"Miksi uskovat ovat aina niin vihaisia ja vihaavat kaikkea?"
En tiedä, sanoihan Jeesus:
"Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat, että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin."
Mat. 5:44-45
Seuraavan kerran kun törmäät vihaavan Jeesuksen opetuslapsen, muistuta häntä noista Jeesuksen sanoista.- Lähimmäisenhakkaus
"Seuraavan kerran kun törmäät vihaavan Jeesuksen opetuslapsen"
En ole koskaan 55 elämäni aikana muunlaisia tavannutkaan. En jaksa
joka ikiselle aina kertoa samaa asiaa, joka heidän pitäisi itse tietää.
Eikä tälläkaan palstalla koskaan muunlaisia uskovia tapaa.
Pelkkää silmitöntä vihanlietsontaa. Ateistit sitä ja ateistit tätä.
Ja homoja vasaralla päähän.
Kammottava uskonto kammottavilla ihmisillä.
- tästä se
"Miksi uskovat ovat aina niin vihaisia ja vihaavat kaikkea?"
Koska Jumalamme on niin olematonta että.
Kyllä se pistää vihaksi.
Olisi kiva saada hänet näkyviin, jotta voisimme
näyttää ateisteille todisteen, mutta kun ei niin ei. Itse olen huomannut että noiden äänekkäimpien viha tuntuu hyvin paljon lähtevän tietystä ylemmyyden tunteesta jota pitää pönkittää aina kuin mahdollista vihaamalla kaikenlaisia asioita mistä ei pidä jotta saisi nähdä nämä itseään alempina ja saaden täten kokea itsensä muita paremmaksi.
Toisaalta asiaan myös näyttäisi vaikuttavan myös se että samat ihmiset ovat pohjimmiltaan hyvin epävarmoja uskossaan ja siksi kaikkea mikä herättää epäilyksen, pitää myös automaattisesti vihata ja vastustaa.
Varsinkin tosiaan ateismi voi nostattaa melkoisen epäröinnin uskovassa ja siksi uskottelevat itselleen että ateistit ovat Jumala vihaajia kommunisteja jotka vain uskottelevat itselleen ettei Jumalaa ole koska haluavat tehdä syntiä ja muutenkin tuhota kristinuskon. Tämä kaikki vain että uskovalla olisi syy vihata ateisteja ja ateismia hyvällä omallatunnolla.- fundeerausta
Onhan näillä kova kiire vihata kun kuulemma Raamattu ennustaa lähiaikoina ydinohjusten lentelevän koska homoille pyritään saamaan oikeuksia. Tämän olen täällä ollessani uskiksista oppinut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131