Mistä on kyse kun kuuluu outoa naksunaa kojelaudan alta kun auto on paikallaan esim. liikennevaloissa?
Passat ja naksuva ääni kojelaudan alta
7
2409
Vastaukset
- Valokin vilkkunee?
Sulla on vilkku jäänyt päälle.
Muuna aikana moottori pitää semmoista rominaa ja rangasmelu on niin kovaa että ääni peittyy. - VikaWika
Armas Paskiainen on myös pyrkinyt indoktrinoimaan nuorisoa kristinuskon propagandan mukaiseen maailmankuvaan, mutta yritys on päättynyt masturbaatioon
- kapteeni aika
Siellä naksuttaa valmistajan sinne salaisesti asentama aikalaskuri.
Takuuaika (2v.) kun tulee täyteen niin naksutus loppuu, ja samanaikaisesti hajoaa jakopää, ja DSG vaihteisto.
Ja tyytyväinen asiakas maksaa koko lystin omasta lompakostaan. - Kolmas volkkari
Minulla sama ongelma, kävin 90.000 km huollossa ja pyysin selvittämään, tuli korjauskehoitus nokka-akseleiden välinen ketju ääntää, kustannusarvio 1.500 €, vuosi sitten meni venttiili jumiin, tuli koneremontti maksoi 2.600 €, sillon ajettu 76.000 km. Taisi olla viimenen volkkari tässä perheessä.
- Länkyn, länkyn.
Jo on jutut. Alle satatuhatta ajetussa on takuu voimassa. Minulla hajosi joku paineanturi Golfissa ja meni takuuseen, vaikka takuu oli loppunut.
- Kaksiku
Jos tulee kojelaudan sisältä eikä moottoritilasta, niin ilmanvaihdon sisä/ulkoläppää käyttävän sähkömoottorin muoviset hammasrattaat siellä paukkuu.
- vanhaerkki
Nyt tuli tähänkin järkevä vastaus, tuota klopinaa olen itsekkin vuosia ihmetellyt ja sopii kyllä hyvin tuohon mainitsemaasi aiheuttajaan.
Ilmeisesti tuota klopinaa ei saa pois, ja eikä varmaankaan kannata edes yrittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456