Elisaari

Elisaaren kävijä

Purjehduksen suunnassa Läntinen Suomenlahti - aina yövymme Elisaaressa. Meille Elisaari on ykköspaikka: suojainen satama, kaunista, kävelyretki, lämmin meri, ystävällisiä ihmisiä.

12

766

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simmons

Unohdit mainita: kallis sauna, haisevat huussit, kännisten laumat, kuranen vesi ja sillit suolassa efektin vierassataman hinnoilla

• 18+1

Jaa. Yhtä ainutta kännistä en ole Elisaaressa nähnyt, vaikka puolitusinaa kertaa olen siellä pysähtynyt yöksi. Huussien hajusta ei ole havaintoa, koska käytän vesivessaa. Kuranen vesi? Ainakin hanasta tuleva on puhdasta.

Mukava paikka se on.

• realisti2
        18+1 kirjoitti:

Jaa. Yhtä ainutta kännistä en ole Elisaaressa nähnyt, vaikka puolitusinaa kertaa olen siellä pysähtynyt yöksi. Huussien hajusta ei ole havaintoa, koska käytän vesivessaa. Kuranen vesi? Ainakin hanasta tuleva on puhdasta.

Mukava paikka se on.

unohdit varmaan mainita teidän olevan sokeita ja kuurojakin.

• benkku -82
        18+1 kirjoitti:

Mukava paikka se on.

Alku-ja varsinkin loppukaudesta noita kännisiä yleensä riittää harmiksi saakka. Ovat yleensä kalastajaporukoita, jotka sitten toikkaroivat mm. saunalla ja laitureilla ottamatta pätkän vertaa huomioon esim. saunan vuokranneita. Varsinkaan naisväen ei ole kovin mukavaa mennä saunasta uimaan, kun kännikalat maleksivat uimalaiturilla. Ja tämä tietysti huolimatta siitä kyltistä, jolla asiatonta oleskelua sauna-alueilla pyydetään välttämään. Pari kesää sitten yksi torvelo yritti tunkea saunaakin ja oli aika lähellä, etten lyönyt halolla päähän.

• Kolumbus

Samaa mieltä! meillä venepaikka vuosaaressa, ja aina ensimmäinen stoppi Elisaaressa, ja siitä sitten loma lähtee mukavasti käyntiin : )

• Fredrik Shamn

Myö taas käyään länteen lähettyä Valkosaaressa, samat hinnat kuin Elisaaressa mutta vähemmin tunkua ja paremmat saunat.

• UkkeliAkkeli37

Aika lähellä Elisaarta on Jakob Ramsjö, jossa voi myös nukkua yönsä vene kiinnitettynä hyvään laituriin. Plussana paikassa on erinomainen ruokaravintola, paljon muuta siellä ei sitten olekaan. Haittana viikonloppuisin järjestetyt kännisten karaÅkeiltamat tai sellaisilta kuulostavat bändit, joita ei kestä selvin päin kuunnella.

• finnfire33

Juu, tuo Elisaari meilläkin vakkaripaikka, ainakin syksyisin viimeisenä purjehduksena käydään siellä vain viikonloppureissulla nauttimassa syksyn tähtitaivaasta :) ite toivoisin kyllä että lampaat olisivat pari viikkoa pidempään saaren aitauksissa, sillä ne tuovat aina elämää saarelle :) samat sanat, että se ei kyllä ole mukavaa kun känniset tulevat samalle makkaranpaistoipaikalle kanssasi tunnelman pilaamaan ja siellä juomaan :(

• Rauhateukka

"se ei kyllä ole mukavaa kun känniset tulevat samalle makkaranpaistoipaikalle kanssasi tunnelman pilaamaan ja siellä juomaan"

Hö!!! Ihme ruikutusta!

Mitä tuollaisessa tilanteessa pitäisi tehdä?

Alkaa aukoa turpaa ja pistää kunnon veritappelu käyntiin. Poliisi ja ambulanssi tulee lopulta paikalle ja tilanne rauhoittuu.

Kaikkeen löytyy ratkaisu. Ei muuta kuin pulloa päähän niin että sirpaleet lentää!

Muita näkemyksiä?

• pillumarei

Minun mielestäni veneilyyn kuuluu laulaminen grillaaminen ja alkoholin nauttiminen, jos sitä ei ituhipit kestä niin on kai uskovaisillakin saaria. Tosin taitavat nekin olla "mukiinmenevää" sakkiä ja kuulemma helvetin kovia tapahtumissaan hässimään.

• Pötkötti

Uuden isännän aikana ei ole muuta toimivaa koko mestassa kun kassakone!

• ripulilla

näin on! ne vesivessat voi unohtaa, ainakin siivoukset on unohdettu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7655
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4243
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3725
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2445
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51