Olen nuori tyttö ja tykkään keräillä roskia teiden varsilta kun tulee kauniin näköistä ja kukaan muukaan ei sitä tee. Mutta ärsyttää kun eräät ihmiset kutsuvat mummoksi kun harrastan tätä. Jotkut ihan tarkoituksella roskaavat että mulle "riiittäis" töitä. Miksi nuori ei voi olla roskien kerääjä??? Miten vois innostaa kavereitakin mukaan?
Roskien kerääjiä?
Roskatutka
4
119
Vastaukset
- hyvä juttu
Tuo on kyllä hyvä harrastus, ja toki pitää suhtautua ymmärryksellä muiden roskaamiseen. Silloin sinulla harrastus kantaa, kun hommia riittää.
- Roskatutka
Ei ole kyse siitä, että olisin roskaajia mitenkään moralisoinut, mutta vain se että ne näkee mun siivoavan saa ne sekoamaan. Toivottavasti muutkin nuoret alkais harrastamaan tätä niin me harvat ei oltas niin yksin :)
- haiset roskilta ?
Olet siis oikea roskalutka.
- Roskatutka
Joo ja sinä varmaan juuri yksi niistä pilkkaajistani :) Vaikka hauskasti kyllä väänsit nikistäni, se täytyy myöntää ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467495
- 334133
- 573645
- 503150
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 382281
- 432278
- 162256