Onko teillä ollut korva tai poskiontelotulehduksia nyt näin siitepöly aikaan? Mulla ollut 1 ja 1 flunssan takia..
Tulehdukset
miiumiiiiu
2
120
Vastaukset
- Henna3
Mulla on ollut aiempina keväinä poskiontelotulehduksia siitepölyaikaan, mutta mut on siedätetty koivulle ja poskiontelot on leikattu reilu vuosi sitten.
Oletko aloittanut allergialääkityksen hyvissä ajoin ennen siitepölykauden alkua?Onko sulla antihistamiini ja kortisoninenäsuihke käytössä? Käytätkö nenähuuhtelukannua poskionteloiden huuhtelemiseen? - miiumiiiiu
Avamys ympäri vuoden ja duact pahimpaan,sit carmolista,valkosipulia ja teetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351