http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?catalog=yasalescatalog&productid=330092(yabasecatalog)&category=silmatkorvatjanena(yasalescatalog)/kuivatsilmat(yasalescatalog)
Onko kokemuksia tästä?
Minä ostin tämän ja petyin. Tämän käyttö on tyhmää. Suihkauttaa silmille niin sitä valuu pitkin kasvoja ja joutuu pesemään kasvot. Ja kallista
Silmäsuihke
6
3440
Vastaukset
- Äläosta enää
Tavalliset kosteuttavat silmätipat (pipetti tai pullo) toimii parhaiten. Suihkeesta menee puolet hukkaan.
ei siis kannata ostaa jatkossa.. - Huijausta
Minun kokemukseni ovat samanlaisia.Onhan aivan naurettavaa, että pitää suihkuttaa silmät kiinni 25cm etäisyydeltä ja sitten osua silmäluomeen. 😤
- Anonyymi
En niin tarkasti jus suihkuta tuotasilmä suihktta mutta olen löytänyt hyvän tavan joka tepsii minulla silmät tykkää ei ole enää haitta käytän tätä uihketta jatkossakin tyylin löydettyäni
- Anonyymi
työnnä se tyyli perseeseesi senkin mainonnan uhri ! Tämän suunnittelija taatusti nauraa katketakseen.
- Anonyymi
Laita tyhjä talouspaperi silmän ympärille ja ruiskuta silmiin ei mene hukkaan aine. Näin minä olen tehnyt
- Anonyymi
Siis tarkoitin tyhjä talouspaperi rulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402028