Elikkäs elikkäs.... täytin tänä vuonna 18. Pitääkö mennä esim. ammattikoulun kouluterveydenhoitajalle hakemaan nuorison terveydentodistuksen (minulla on vanha nuorison terveydentodistus joka on vielä voimassa) ja sitten sinne ennakkoterveystarkastukseen kyselylapun kanssa. Ja sitten sinne kutsuntapäiviin? korjatkaa jos olen väärässä.
Ennakkoterveystarkastus apua
Pihalla56
2
289
Vastaukset
- ...........
Jos opiskelet, niin silloin sinne koulun omalle terveydenhoitajalle sen "kyselylapun" kanssa. Muussatapauksessa sitten terveyskeskukseen ennakkotarkastukseen. Lääkäri lähettää sen itse täytetyn lapun ja lapun missä on lääkärin tekemät merkinnät sinne kutsuntoihin. Sitten vaan syksyllä sinne kutsuntoihin. Sieltä ne sit kertoo mitä kaikkee siihen kutsuntatilaisuuteen liittyy. Näin ainakin mulla oli.
- Pihalla56
Kiitos paljon, selvensi ihan kummasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579