ahdasmielisyyttä

6311

kun olen seurannut oman ja muiden metsästysseurojen touhuja,ni huomaa et joka seuras o muutama tyyppi joka o nähny mailmaa sen verran mitä sontaluukusta näkyy.

1

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mehtien mies

Ja sitten on niitä jotka arvostaa ihmisiä/jäseniä vain arvomaailman tai poliittisen suuntautumisen takia.
      Seurassamme eläkeläinen duunari puheenjohtaja pitää hyvin lukeneita ja korkeammin koulutettuja parempi osaisina jäseninä ja tavalliset duunarit ovat sitä alinta kastia. Jos alempi kasti ei osallistu talkoisiin saavat he röykkyytyksen niskoilleen mutta korkeampi arvoisten oikeus on jäädä talkoista pois vaikka olisivat sadan metrin päässä aurinkoa ottamassa drinksu lasi kädessä.
      Muuten hyvin toimivan ja tuoreen seuran alku kun jo alkajaisiin jaetaan kahteen osaan saa sen aikaiseksi että moni ei edes viitsi tulla kokouksiin saati yhteiseen toimintaan mukaan vaan maksaa jäsenmaksunsa ja kulkee metsällä omissa oloissaan tai omalla tutulla porukalla.
      Myös mitä nuorempi on metsästäjä sen ala arvoisempi hän on riippuen onko paremmin koulutetun jäsenistön jälkikasvua.
      Kaiken aa ja oo on se että seurassa puhalletaan yhteen hiileen ja kaikki ovat samalla viivalla. Toisessa seurassamme se hyvätuloisin johtaja ja työtön duunari ovat samalla viivalla ja mahtuvat samaan harrastukseen ja makkaratulille. Sekin on pääosin kiinni siitä että seuran johtoportaalla on sellainen asenne että tämä on yhteinen harrastus ja kaikki kiinnostuneet otetaan iloisin mielin mukaan. Tällaisen porukan toimintaan on mukava mennä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7306
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2269
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37