Hei!
En nyt oikein tiedä,että minne tämä kysymykseni pitäisi laittaa joten pistän sen nyt sitten tänne. Kysymykseni koskee älykkyystestejä ja niitä osioita,joissa annetaan kuvio,jota pitää osata jatkaa oikein.En yksinkertaisesti ymmärrä,että miten tällaisesta osiosta voi päästä läpi?Tein netissä kokeeksi tällaisen testin ja en vaan hahmota,että miten kuviota pitää jatkaa!Minulle matematiikka oli aina vaikea oppiaine koulussa ja kävin koko peruskoulun ajan erityisopetuksessa ko.oppiaineessa.
Voiko näitä testejä harjoitella etukäteen?Olisi pääsykoe tulossa ja tiedän jo,että tämä kuvio-osio ja matemaattinen osio tuottavat ongelmia niin siksi tätä kysyn.
Olen huomannut,että jos esim.Sudoku on kirjoitettu paperille niin minulla kestää älyttömän kauan löytää puuttuvat numerot,mutta kännykän tai tietokoneen näytöllä nään heti mistä jokin numero puuttuu!Onko tämä jonkinasteinen lukihäiriö?Onko muita kohtalontovereita?
Hahmotusongelma
ggggggggggg34
1
945
Vastaukset
- Anonyymi
ei me sua auteta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441