Mistä löytäisin netistä Valehtelevat viettelijät ILMAISEKSI? Suomenkielisellä tekstityksellä. ja tarkoitan nyt nimenomaan sinne neljänteen tuotantokauteen asti. Hdfinistä olen katsonut, mutta toisen tuotantokauden lopussa lakkasi avaamasta:(
Mistä Valehtelevat viettelijät?
20
3966
Vastaukset
- ipa877
ite etin samaa :(
- valehlelevafani
netflixistä
- Toby-Spencer♡
En osaa ite tähän vastata, mutta tietääkö kukaan mistä saisi tilattua 4.kauden suomemkielisellä tekstityksellä? Ja onko missään julkaistu 5.kautta?
- Sarjahullu
Cdon.com sieltä löytyy tosi hyvin jos Dvd:ksi haluat ostaa.
- Pllfani
Spencer on kaunein ja sen jälkeen hanna <3
- EzkuxD
Mun mielest Aria sit Alison sit Hanna ja sit Spencer :D Mut kaikkihan ne on nättejä? :)
- cupcap
Kaikki nää ilmaset vaan on laittomia...
- EzkuxD
Paitsi Netflix..Toisaalta Netflixsikin on maksullinen :D Mutta ensimmäisillä kerroillahan se on ilmainen. En tosin muista kuinka pitkään,mutta siellä on 1-4kautta :D
- Sanol
EzkuxD kirjoitti:
Paitsi Netflix..Toisaalta Netflixsikin on maksullinen :D Mutta ensimmäisillä kerroillahan se on ilmainen. En tosin muista kuinka pitkään,mutta siellä on 1-4kautta :D
1-5 kaudet
- sama ongelma
itekki oon miettiny samaa D:
englannintaidot on nii huonot et en tajuu mitää jos katon ilma tekstei - PLL
Liike nimeltä discshop myy alle 20 € 4 kautta dvdllä ja 5 kaudesta en tiie. Ei kannata kattoo hdfinistä koska ite olin tosi lähellä saada tietokoneeseen ja kännykkään viruksen...
- ngjoaihnty
Lataa ne torrenttina netistä, esim. kickasstorrent-sivustolta. Lisäksi suomenkieliset tekstit löytyy varmaan opensubtitles-nimiseltä sivulta tai Podnapsista. Kirjoitat vaan Googleen niin luulisi löytyvän.
- hagayyy
Popcorn times on 1-5 kaudet suomenkielisil teksityksil. Ladaan siis koneelle, googletetaan vaan popcorn time
- lamo
siellä jotkut jaksot ovat ranskaksi puhuttua, minua ainakin häiritsee...
- miki0011
suomi teksit subsearch sivulta ja jaksot oikeisiin sub teksteihin löytyy torrenz-proxy.com sivult ku tekee van haun
- prettylittlefinska
En tiedä olen ettiny samaa mut 5 kausi on kai tulossa pian netflixsiin odotellaan....
- Miosa
Milloin 5 kausi tulee netflixiin?
- PLL-LOVER
Mietin samaa
- Tanttarulla
5 kausi on jo netflixissä mutta mistä voin kattoo 6kauden?
- jhfjdgh
Lataa jaksot torrenttina netistä ja tekstit löydät niihin täältä https://subihaku.fi/search/?q=Pretty Little Liars S06
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467545
- 334163
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402319
- 442302
- 162266