Neljä olen koeajanu: yks automaatti oli laatikkovikanen, kahdessa on (diesel) turbo vonkunu komiasti, viiminen ja kallein tuntui olevan kunnossa - mutta kauanko?
Olen noita topicceja katellu, mutta ihan tuoretta tietoa niissä on vähän. Miten tuollainen viisivuotias tai nuorempi Journey tyhjentää lompakkoa, onko kokemuksia?
Kalluppi Journeystä
Komeatkulmat
1
162
Vastaukset
- Dodgelainen
Meillä ollut 7-paikkainen Journey neljä vuotta käytössä, eikä suurempia remontteja ole tehty. Yllättävän pihi kulutus: miehellä raskas kaasujalka, automaatti ja diesel ja keskikulutus vain 7,7.
Itselleni ostin viikko sitten vm 2010 Journeyn, automaatti diecel ja rauhallisella ajolla keskikulutus ollut 6,8.
Minulla ongelmana löytää 5 hengen Dodge Journeyhin tavaratilan suojaverhoa! Onnistuisikohan siihen laittamaan jonkin muun merkin suojaverhon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276