Mihikä fooruumin kanattaa ilmoittaa, Vanhoja auton purkuosia?
Vajasta löytyy 60-luvun autoihin esim Skoda moottorista lähtien:)
Vanhoja auton osia
5
272
Vastaukset
- Kelpo Mies
Merkkikerhojen nettisivuille ja Mobilisti-lehteen olen itse laittanut.
- Mopoharrastaja
Paikkakunnaltasi löytyy varmaankin metallinkierrätyspiste? Ensin hakkaat osat käyttö- ja korjauskelvottomaan kuntoon lekalla ja sitten kuljetat osat sinne. Näin meillä mopoharrastajilla on tapana toimia.
- musiikki ja urheilu
Niinpä, nykyään osien pitää olla uutta ja kiiltävää , mielellään netistä tilattua !
- Seppo Sepon Seppo
Mobilistit ei mitään maksa.Anna vain metallinkierrätykseen.Näin olen tehnyt kun aikani olen osia kaupitellut.Ilman pitäisi antaa ja vielä rahaa mukaan.
- syysheikki,7.9.14
Laiska jäbä purnaa..Mikset soita/kirjota kierr.rinkeihin radio/netti.Vaihda johonkin toiseen tavaraan esim.
Ja mieti sitä ajan ja vaivan menoakin kun olet joskus niitä purkanut..Puoliantiikkia pitäis kyl arvostaa..ei niitä kaikkia enää kaupan tiskeiltä saa.
Skodan osat tosin epäkaupallisia,70-80-lukua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509