No nyt sitten norjalainen selittelee tappiota kruunun kurssilla ja kilpailulla. Palstan valopäät ovat rekisteröineet tuollaiset selitykset Finnairin omaisuudeksi!!!
Tappio viisinkertaistunut ja osakkeesta vuodessa sulanut viidennes.
"Lentoyhtiön matkustajahenkilökunta vetäytyi ennen tulosjulkistusta palkkaneuvotteluista. Luvassa voi tästä syystä olla laaja lakko."
http://yle.fi/uutiset/norwegianilla_raskas_tappio_ja_lakkouhka/7225945
Norwegian raskaasti tappiolle
8
165
Vastaukset
- 2wfgy
En toivo yhdenkään lentoyhtiön konkurssia. Kilpailu on asiakkaan paras ystävä. Finnairia haukutaan siksi, että ihmisiä ärsyttää isänmaallinen vouhotus sinivalkoisten siipien ympärillä, kun yritys itse on muuttunut tunteettomaksi kansainväliseksi korporaatioksi.
- p***a bisnesmoraali
Toivon Norwegianin konkurssia. Nyt on haettu kasvua myymällä lippuja tappiolla. Koko bisnes haisee työlakien rikkomisesta verojen kiertoon.
Kerran kokeillut, ikinä en enää katsokaan päin. - no moraali
p***a bisnesmoraali kirjoitti:
Toivon Norwegianin konkurssia. Nyt on haettu kasvua myymällä lippuja tappiolla. Koko bisnes haisee työlakien rikkomisesta verojen kiertoon.
Kerran kokeillut, ikinä en enää katsokaan päin.No kai sitten on tasapuolisuuden nimissä toivottava Finskin konkurssia, koska riistäjäyhtiö.
- Voisit avautua itse
no moraali kirjoitti:
No kai sitten on tasapuolisuuden nimissä toivottava Finskin konkurssia, koska riistäjäyhtiö.
Mitä tarkoitat? Ketä riistetään?
- !!!!'
Voisit avautua itse kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Ketä riistetään?
Työntekijöitä.
- yhden sanan ihme
!!!!' kirjoitti:
Työntekijöitä.
Millä tavalla? Maksamalla 41% parempaa palkkaa kuin keskivertosuomalaiselle?
Mitä se "riisto" on?
- 17+9
Luin norwegianin 1Q2014 raportin läpi.
Viimeiset vuodet 1Q on aina ollut negatiivinen, vaikka koko vuosi on ollut voitollinen. Tänä vuonna tappio oli kohtuullisen iso, absoluuttisesti suurin, liikevaihtoon suhteutettuna sunnilleen 2011 tasoa. Ottaen huomioon yhtiön investointivauhdin (kapasiteetti nousi vuoden aikana 48%, täyttöaste parani samalla), ei tuo kovin huolestuttavalta näyttänyt. - 17+1
Luin tuota osavuosikatsausta hiukan lisää. En ollut aiemmin huomannut että norwegian on matkustajamäärillä mitattuna tällä kvartaalilla jo yli tuplasti finnairin kokoinen (4.9 vs 2.2 miljoonaa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748