Miilutie

mie6

Onko Miilutie 8 hyvällä asuinalueella?

7

1832

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie6

tai Helsingintie?

• korva maassa

Miilutie 8 on Karkkilan eliittialuetta. Kuten viereiset, Otsonpolku sekä Käpytie matalampina bungalov-tyyppisinä laatuasuntoina ovat todellista hienoston aluetta. Vuosia sitten asiantuntijoitten johdolla toteutettu Toivike-projekti teki edellä mainitusta alueesta erittäin halutun asuinalueen.
      Hyvänä kakkosena tulevat Karkinkadun asunnot joissa on panostettu muunmuassa ympäristön vehreyteen. On kuin asuisi huvila-alueella.
      Helsingintieltä löytyy kaikkea, tunnelmallisia ja hiukan menevämpiä laatuasuntoja.

• Naapureista kiinni

Ei saa pelleillä jos joku kysyy tosissaan... Miilutie on melko kaukana keskustasta mutta Porintie ja S-market on kyllä vähän lähempänä. Osa taloista on perinteisesti aika levottomia..mustalaisia, turkkilaisia, venäläisiä, virolaisia...
      Olen kyllä kuullut että osa taloista on rauhoittunut hieman eli hyvällä tuurilla voi löytää rauhallisenkin asunnon. Riippuu naapureista.
      Helsingintie on laaja käsite ja taloja monenlaisia. Keskeisellä paikalla kuitenkin ja usein mukavia taloja.

• mie6

kiitoksia vastauksesta! :)

• kusipäät

Vitut joku Kolhi sinistä nissan primeran 15.8-16.8 2016 jos tietoa ilmoitathan ilmotanpuh.0404437544

• onporukkata

Minkähän takia aina nuo Mustalaisturkkilaisvenäläisvirolaiset on niin hiton levottomia?
      Onko se niillä verissä, vai mikä niitä vaivaa?
      Meitsikin jätti auton hetkeksi sinne tienvarteen ja heti oli 3 mustalaista pyörimässä siinä sen ympärillä kun silmä vältti.
      Vieläköhän ne ihmettelee, kun niitä sorsitaan ???

• Aateli

Niin. Miksi ne eivät tosiaankaan voi elää kuten kunnon Suomalainen. Itse ovat pilanneet käyttäytymisellään maineensa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51