Onko teidän mielestä paha jos on kasvoissa suhteellisen huono iho. Ollut joskus aknea joka häipynyt ja tilalla hieman punoitusta ja ehkä muutama arpi tai jotain sinne päin.. Pelottaa mennä treffeille kun muutenkin oon nii hemmetin ujo tapaus ja oma naama koko ajan mielessä :(
Kehuja oon kuitenkin saanu ulkonäöstä, mutta en tietenkään usko kehujia koska itsetunto on alhainen ja näin pois päin...
Eli jos lähtee treffeille nii kuinka turn-off se on naiset teille? :)
Huono iho
ujoota
3
179
Vastaukset
- ell7
Minusta on tärkeämpää millainen ihminen on luonteltaan.
Mä itse asiassa pidän siitä, jos miehellä on arpinen iho. :)
- miuhf
Mulla on huono iho myös.. Eli en kyllä arvostele muidenkaan nassuja. Aika monella naisella saataa olla oikeasti huono iho, mutta kun on ihanat meikt, joilla saa finnit ja kaikki ikävät jutut vähän häivytettyä. En kyllä usko, että monikaan nainen välittää miesten ihosta, ainahan miehillä on rumemmat piirteet kuin naisilla. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174