vanha vitsi=vanhaa bensaa..

turhaa p..skaa

Se on tiedetty aina että firmat haluaa kaupata kalliimpaa "pienkonebensiiniä" ihmisille ja kovaan hintaa tottakai..!. Sekin on tiedetty alan piireissä iät ja ajat että kunnossa oleva moottori käy vaikka 5 vuotta vanhaa bensaa olisi tankissa. Eilen käytännössä viimeksi kokeiltu!. Kyllä hölmöjä viedään nykyään vaikka millä markkinointi-puheilla..kuten eeuu..

2

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pensaa suonissa

Sun eilinen kokeilusi ei kerro mitään. On tosiasia, että vallankaan 10 % viinalla lantrattu bensa (95e) ei kestä säilytystä. Tilanne pahenee, jos seokseen pääsee yhtään vettä..

Pienkonebensaa saa muuten irtotavarana ainakin Eläintarhan Nesteeltä Helsingistä. Maksoi viimeksi parin euron luokkaa / litra.

• Jarexxx

Joo jos sulla on 5 vuotta vanhaa bensaa niin on varmaan lyijybensaa. Nykyisiä e-bensoja ei ainakaan talveksi kannata tankkiin jättää ja ainakin viimeinen tankillinen ennen talvisäilytystä on oman edun vuoksi syytä ajaa pienkonebensalla. Jämähtää nimittäin muuten suuttimet tukkoon eikä niiden puhdistaminen ole kivaa.
      Pienkonebensa ei myöskään käryä juuri ollenkaan.
      Viinabensan käyttö vs. pienkonebensa säästää kesässä sen verran vähän euroja että ko. säästö ei ole järkevä. Jos ne suuttimet jämähtää ja et itse niitä osaa putsata niin sit se vasta kalliiksi tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe