luotsiksi mahasarakham. Sinulla on tuota thai- tietämystä ja nähdäkseni ihmisymmärrystä. Minun tietämykseni on aika pinnallista vaikka käyntikertoja on paljon. Kerron siis niistä mistä on kokemusta. Ovat aika lailla aikuisviihteen puolella. Olen kuitenkin vuosien saatossa siistinyt kielenkäyttöäni. Takavuosina hörinöitäni poistettiin 70 %.
Toivon rakentavaa yhteistyötä...
Tervetuloa
6
150
Vastaukset
- Welcome kha!
Tervetuloa minunkin puolestani!
Paikallisten asiat ja tavat kiinnostaa kovasti koska tarkoitus on itsekin kokeilla asumista muuallakin kuin turistikohteissa kuten nykyisin. Ei tarvi sitten kaikkea opetella itse tai kantapään kautta.
Ja 28, niitä sinunkin juttuja tarvitaan. Ne pitää sitä kipinää yllä siihen meihin oikeisiin miehiin syvälle rakennettuun luonnolliseen asiaan. Kertomuksesi on minusta hyviä ja tahdikkaita ja laittaa kaipaamaan Thaimaata omana osanaan aina uudestaan.
Ei näistä tarinoista voi pahastua kukaan kuin joku ahdistunut tunnevammainen lahkolainen korkeintaan ja niistä meidän ei kannata välittää.
Yksi sellainen työtön ja ahdistunut ammattikadehtija täällä palstalla ja Pattaya- palstalla on mutta hänelle voisi laittaa nyt ylläpito bannin mahasarakhaminkin avulla.
Mottona voisi olla:
“I’m not going to censor myself to comfort your ignorance”
-Jon Stewart-
Lisää vaan kertomuksia Thaimaasta! Kaikki on tervetulleita! :)
http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/10/4f/e6/104fe622edaed16e05fa5769c0f81b0a.jpg Heh heh, mukavaa palautella mieliin vanhoja aikoja.....
- Anonyymi
Kas kusipää on ollut aloituksesta ilmeten ennenkin moden valvonnan alla ja ruikuttaa samaa kohtaloaan vielä vuonna 2019.
Onhan kahjo tapaus.
Rakenna ny poju yhteistyötä juu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kusipää on ollut aloituksesta ilmeten ennenkin moden valvonnan alla ja ruikuttaa samaa kohtaloaan vielä vuonna 2019.
Onhan kahjo tapaus.
Rakenna ny poju yhteistyötä juu.onneksi on sentään yksi täysipäinen palstalla..
en vaan nyt jaksa enää luetella hänen saavutuksiaan mutta todella paljon niitä on. kymmeniä tai jopa sata.. - Anonyymi
Sairasta sakkia jumalauta johan alkaa selviään aatutervehdykset.
Tässä terveiset hautojen takaa, Saksa maksoi hirvittävän hinnan mutta se ei vielä riitä:
https://www.youtube.com/watch?v=lSHCwIXON9c
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738