VAT ei enää lisää palkkaa?

viidakkoveitsi

eli viime yrityksessä missä olin kesätöissä vartijan ammattitutkinto lisäsi hieman palkkaani. tässä uudessa yrityksessä henkilökohtaisiin palkanlisiin ei ole laitettu tota VATIN suorittamista. Eikö kaikki firmat sitten huomio tota olleenkaan? huomasin asian vasta pari päivää sopimuksen tekemisestä. en viitsisi ottaa asiasta yhteyttä tyänantajaan kun ei tiedä miten suhtautuisi kun kuitenkin tuo olisi lisämenoerä heille.

4

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • __...__

Jos työskentelet vartiointialan TES:n alaisuudessa ja olet tosiaan jonkun alan tutkinnon suorittanut niin kyllä siitä pitäisi maksaa joko tuntiperusteisesti tai kiinteästi se määritelty koulutuslisä.

Paljon mahdollista että kyseisen lisän maksamisesta mainitseminen sopparissa on vaan unohtunut.. enemmän tai vähemmän tahallaan.

Lisän maksaminen on kuitenkin vähän niin kuin pakollista kunhan sinulla on esittää se tutkintotodistus.

• VäijyPena

Firma vetää linssiin - jos et itse vaadi koulutuskorvausta itsellesi, niin näkemiin sekin raha ! Ryhtiä selkärankaan - jos sinulla on esittää todistus Vat-koulutuksestasi, niin firman on pakko sinulle se korvaus maksaa. Eivät voi millään tekosyyllä olla maksamatta.
      Liksat alalle ovat muutoinkin niin huonot, että jokainen killinkikin on kotiinpäin !

No, jokainen taaplaa tyylillään....

• Ryhtiä

Jos oot koeajalla ja pelkäät työpaikkasi puolesta, niin sen loputtua vaadit korvaukset takautuvasti. Ei näillä palkoilla kannata alkaa miettimään "firman tunteita", säkin oot niille vain yksi ID-numero muiden joukossa..

• Fjfj

Se on se 40e/kk edelleen kk-palkalla. Mutta vatista ei vissiin enää saa lisävuotta kokemusvuosiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe