Meillä saunalahden prepaid lopetti toimintansa vodafonen verkossa saapuvien puheluiden osalta Espanjassa. Eivät saunalahdella osaa kertoa mikä on vikana. Liittämällä on rutkasti saldoa jäljellä ja sillä voi soittaa ulos mutta saapuvia puheluita ei voi vastaanottaa.
Saunalahdelta sai epäasiallista palvelua. Asiakaspalvelija keskeytti minut ja puhui jatkuvasti päälle "liittymäkortissani saattaisi olla jotain vikaa ja minun kannattaisi itse soitella vodafonelle ja selvittää ongelma" vaikka olen saunalahden asiakas ja maksan heille puheluistani. Epäasiallista palvelua eivätkä voineet selvittää ovatko itse saunalahdella muistaneet maksaa Vodafonen laskunsa ettei ongelma johdu heidän maksamattomista laskuistaan ulkomaanoperaattorille.
Minun saunalahden asiakkaana pitäisi itse kantaa vastuu ja ratkaista ongelma miksei heidän prepaid liittymänsä toimi. Asiakaspalvelua ei kiinnostanut hoitaa ongelmaa kuntoon. Liittymä on tätä ennen toiminut hyvin kuukausia ja vika ilmaantui parisen päivää sitten 13.5.
Onko muilla samanlaisia ongelmia?
Saunalahden prepaid lopetti toimintansa
jätesatama
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117171Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594757- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493889- 513818
- 2173787
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263363- 512731
- 382671
- 382299