Täytyy ottaa vain itsestään niskasta kiinni. Ryhdistäytyä ja tehdä niinkuin itse haluaa ja olla ajattelematta mitä muut ajattelevat. Tsemppaa itseä menemään juttelemaan sille komelle äijälle tai muijalle. Ujoudesta ei ole todellakaan ole muuta tapaa parantua Se on vain FAKTA.
ujoudesta on helppo parantua
3
293
Vastaukset
Toimiva neuvo. Itse juuri tällälailla pääsin ujoudesta vaikka takapakkia välillä tulikin mutta luovuttaa ei saa
- ujous
Minä en ole parantunut ujoudestani koskaan. Ennemminkin opin sietämään sitä. Toisaalta en edes koe, että minun pitäisi parantua ujoudesta, koska en näe sitä sairaudeksi alunperinkään.
Ujouteni on suojellut minua monilta asioilta Ujouteni takia minulla ei ole ikinä ollut yhtään sukupuolitautia eikä ongelmia alkoholin kanssa. Toisin kuin niillä luokan äänekkäämmillä, jotka vaihtoivat tyttöystävää kokoajan.
Lisäksi monet ihmiset pitävät yli kaiken ujoista ihmisistä sellaiset ihmiset pitää vain oppia tunnistamaan ja löytämään.- niinniin
aikamoista pa5kanlänkytystä...ihan kuin itse et olisi halunnut luokkasi kuumimpia muijia jo silloin. Aika naiivia tommosta jauhaa. Koitat väkisin vääntämällä kääntää ujouden itsellesi eduksi.
Okei ehkä joku saattaa pitää ujoista, mutta ei todellakaan suurin osa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305770- 345263
- 292984
- 342434
- 372108
- 152068
- 361922
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361624