Hei siis oon lähössä ens viikolla Phukettiin Thaimaahan ja saanko ottaa käsimatkatavaroihin 8kg painavan treenikassin näkösen matkalaukun ja sitten myös oman reppuni joka on normaali kokoa, tavallisen koulurepun kokoinen.
Kiitos vastanneille.
TYHMÄ KYSELEE - APUA
11
267
Vastaukset
- anstaa118
Riippuu yleensä lentoyhtiön säännöistä. Monella yhtiöllä on, että käsimatkatavaran lisäksi saa ottaa pienen käsilaukun tai läppärilaukun. Kannattaa kuitenkin tarkistaa tiedot operoivan lentoyhtiön nettisivuilta.
- ap00
lisää vastauksiaa??? kokemuksia
- 4+7
Et saa. Ainostaan yksi käsimatkatavara on sallittu. Ärsyttää kun usein näkee portilla kiukkuisia matkustajia jotka valittavat että miksi ei saa olla kahta kassia kun joskus ennenkin on saanut ja sitte pengotaan laukkuja ja yhdistellään niitä ja kaikki joutuvat odottamaan.
- ei ole kaikille sama
Sehän riippuu ihan lentoyhtiöstä, ja lentoyhtiön sisällä matkalipun luokasta.
Mene sinne lentoyhtiön sivulle ja lue!
Jos olet Finnairilla ja halvimmalla mahdollisella lipulla menossa,
- yksi laukku ruumaan
- yksi laukku matkustamoon
- lisäksi PIENI käsilaukku tms. Reppu ei sellaiseksi käy. - Tasapuolisuus parast
Mitkä mahtavat olla treenikassisi mitat. Paino ei yksin ratkaise. Ja sitten vielä reppu. Onko se kenties rinkka? Matkustajissa on itsekkäitä tyyppejä jotka ottavat parikin laukkua matkustamoon niin ettei kaikkien tavarat sovi hyllyille, jotka on mitoitettu yhtä/matkustaja varten. Meinaatko raahauttaa tavarasi ilmaiseksi? Pane ruumaan, sinne mahtuu
- tyhmä kyselee
Hei.
Reppu on tälläinen, ehkä vähän isompi: http://prntscr.com/3lhpce
Matkalaukku on joku tällänen, ehkä vähän pienempi: http://prntscr.com/3lhpj0
Matkalaukun mitat: 55 cm x 44 cm x 25 cm- Ota muutkin huomioon
Tarkkoja ollaksemme vain Finnairin koneeseen voi ottaa mainitsemasi kokoisen matkalaukun, mutta et enää sinnekään lisäksi reppua. Mikä hinku sinulle on viedä kaikki matkustamoon? Jos matka on muutamasta kympistä kiinni niin parempi jäädä säästämään vielä vähäksi aikaa
- tymhä kyselee
Ja siis mähän laittaisin siihen mun jalkoihin sen mun vaatimattoman reppuni matkan ajaksi. siis jalkatilaan
- ap771
up up kertokaas
- olo
Yksi vain.
- 19+18
Tuo riippuu varmaan lennosta ja lentoyhtiöstä. Reittilennoilla menee kyllä yleensä läpi mitat ja painorajan täyttävä lentolaukku läppärilaukku/reppu. Mutta lomamatkoilla saattaa olla eri säännöt. Joka tapauksessa varsinkin lomamatkoilla monilla ihmisillä on sen seitsemän taxfreestä ostettua kassia jotka pitää ahtaa lentokoneeseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748