Eli olen Aleksander Vinterin fani nykyään ja haluaisin tietää kovasti onko hänellä omaa netti sivua jonne hänen kappaleitaan julkastaisiin ja päivitettäisiin välittömästi niiden tultua ? onko hänellä omaa fani sivua jonne hän itse kirjoittasi jotain ? Ja ihan muuten kysyisin että onko siis näin että hänellä on savantismi syndrooma/ savantismi autismi ? kiitos etukäteen jos joku kertoisi :)
Aleksander Vinter / saVant kysymyksiä ?
1
195
Vastaukset
- Savantfani
En tiedä, oletko jo itse saanut nämä selville, mutta kuitenkin...
Itse seuraan Aleksander Vinterin tekemisiä Facebookissa (Savantin virallinen fb sivu, josta voi tykätä) ja Twitterissä (SavantOfficial). Hän julkaisee musiikkiaan myös Soundcloudissa. Soundcloudista löytää sellaisiakin kappaleita, joita hänellä ei ole millään Savant albumilla.
Siinä ehkä ne tärkeimmät. Onhan tietysti olemassa myös tuollainen erillinen kotisivu: http://www.savantofficial.com .
Ja kyllä, hän on aito savantti. Hänellä on savant syndrooma ja siinä sivussa myös Aspergerin syndrooma sekä adhd. Savant syndrooman avulla hän on tähän mennessä tehnyt luultavasti yli 10 000 kappaletta eikä Savant ole ainut nimi, jolla hän on musiikkia tehnyt. Helpoiten noista muista nimistä luultavasti löytyvät Vinter in Hollywood, Vinter in Vegas ja Datakrash.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717