Moro. Kysyisin sellaista asiaa, Kun mä lähetin mun kaverin kännykästä bluethoothilla vai miten se kirjoitetaan. Niin omalle tietsikalle kuvan. Jossa pidin onki reissulla saamaani kalaa käsissäni kesto hymy naamalla. Niin ensin lähetin kuvan onnistuneesti koneelleni. Mutta sitten painoin vahingossa jotain tuntematonta lähetys vaihto ehtoa jossa oli tulostimen kuva. Ja asun kerrostalossa. Niin mitä nyt oikein teen ? Onko tämä nyt maailmanloppu jos kalastus kuvani päätyi jonkin vieraan ihmisen tulostimeen tms. esim kännykkään. Kannattaako minun huolestua tms. ??? APUA! :S Paha moka...
Hups...
Voi luoja... HELP
2
110
Vastaukset
- Voi luoja... HELP
Eikä mulle ole koskaan ennen käynyt näin :S
- eyesko
Oli oikein kiva kuva. Pistin kehyksiin yöpöydälle.
No ei vaan tuskin olet kenenkään tuntemattoman tulostimeen sitä lähettänyt. Ei se ole niin yksinkertaista ja laitteet pitää aina jotenkin parittaa keskenään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429