4 päivän reissuni aikana 9 Pariisilaista pummasi tupakkia.
Tupakkipummeja Pariisi täynnä
9
328
Vastaukset
- tavan paikka
Minä olen ollut siellä montakin kertaa eikä kukaan ole koskaan pummannut minulta tupakkaa.
Eipä olisi ollut antaakaan. - ihme paikka.
Ilmeisesti vaikutat sitten rahattomalta mieheltä. 4 päivän aikana 9 pummaajaa. Kaduilla kaikki.
- pfdjfklda
Kuulostaa ihan Helsingin rautatieasemalla.
- varoituksen sana
Yksi paikallinen kaverini (mukava ja kohtelias nuorimies, 25 v, ei-polttaja) kertoi kantavansa aina (!) takintaskussa askia kaiken varalta. Tuntematon pummaaja oli kerran vetänyt kaveria turpiin, kun ei ollut saanut haluamaansa - siis pummittua tupakkaa henkilöltä joka ei polta. Aika karua kohtelua. :(
- ranskanpilaajat
Ne pummaajat ovat siellä loisivia muslimi-mamuja.
- Mmmm,mmmm,
Loisivia? Meidän kodin ympäristössä Pariisin ulkopuolella 95 prosenttia yrityksistä on arabien omistamia ja pyörittämiä.
- Varoittajatar
Mmmm,mmmm, kirjoitti:
Loisivia? Meidän kodin ympäristössä Pariisin ulkopuolella 95 prosenttia yrityksistä on arabien omistamia ja pyörittämiä.
Jaa, taitaa huumebisnes kukoistaa kotisi ympäristössä. Ethän itse ole koukussa?
- varoittajatar
Varokaa Pariisissa ja muualla Ranskassa. Siellä tappaja-muslit ajavat autolla jalankulkijoiden joukkoon. Se on nykyään siellä päivittäistä.
- Pariisin reissu
Aloittaja ajoi metrolla stadiin, kävi assalla röökillä ja ajoi takaisin himaan Kontulaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467465
- 324108
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432278
- 372268
- 162256