kaipaisin tietoa millasella k-raudasta, Kodin Terrasta, Rautiasta tai vastaavasta joka kaupungissa olevassa kaupassa myynnissä olevasta tehoaineesta millä saan vuosia vanhan kuivuneen PU-vaahdon poistettuasen jälkeen kun olen leikannut/raapinut/kaapinut suurimman osan irti. Netissä olen nähnyt http://www.jointslr.fi/products.php?id=240&catid=1 mutta en löytänyt missä myynnissä. Aikaa muuttoon kuun vaihteeseen eli olis pikkusen hapiaan saatava homma tehtyä.
kuivunut pu-vaahto
4
1213
Vastaukset
- Men käymä
Hinaapa itsesi johonkin noista mainitsemaasi kauppaan ja nykäise myyjää hihasta kertoen asiasi. Jos ei juuri tältä aspalta tietämystä löydy, hän hakee paikalle jonkun joka tietää.
- Itseni kerran vaahdotin
Ihan uteliaisuudesta, mitä olet vaahdolla kiinnitellyt vuokrakämpässä?
Poistoaineita olen nähnyt myytävän ihan rautakaupoissa, tosin epäilen että jos on kunnolla kuivunut PU kyseessä niin ei se useimmilta pinnoilta tule irtoamaan ilman pysyviä jälkiä. Ja mekaanisella poistollahan PU lähtee aika helposti. Paitsi vaatteista. - En mainosta
Millaisessa pinnassa sinulla se foam on? Onko sinulla ollut Ff-kasvihuone urtsilla kasattuna johonkin nurkkaan :D
On olemassa pu-pistoolille puhdistusainetta. Kuten tiedoissa sanotaan, ei irtoa kuiva aines, mutta kuka estää kokeilemasta muun "tehohoidon"oheen.
http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=pu-puhdistaja
PS Linkki ei ole mainos. muitakin toimittajia on olemassa. - 939393883848484
Kuivunut 1-komp. niin kutsuttu rakennusuretaani ei lähde kuin MEKAANISESTI.
Sellaista ainetta ei ole, joka sitä luotettavasti putsaisi.
Tai noh, on toki jotain hirveitä liottimia tyyliin asetoni, xyleeni jne.
Mutta sitten ottaa kyllä turpiinsa se pintakin, jota noilla liuttomilla vetelet - ellei se nyt ole jotain peilikirkasta rosteria tyyliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457332
- 324058
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512265
- 372258
- 432238
- 162236