Onkohan kenelläkään tietoa mistä netistä löytyis vielä aiemmin myynnissä olleita jenkkifudis vermeitä. Olen aamun googlettanut muttei mistään löytynyt enää Max,Calle & Hene We support UNLV paitoja, eikä "suomijenkkifutis" sateenvarjoja. Eli jos joltain löytyy tietoa näiden saatavuudesta, esim jonkun yhteystietoja sajl webshopista (eivät vastaa liiton puhelimeen) tai muuta tietoa mistä hankkia niin kaipaisin tietoa? onko näitä tuotteita ollut myynnissä esim stadiumeissa tmv
Mistä löytyy
17+16
5
240
Vastaukset
- 20+5
Taitaa olla loppuunmyytyjä varsinkin noi suomijenkkifutis sateenvarjot. Ei niitä vaan riitä kaikille.
- 6+17
ainakin aiemmin kun asuin helsingissä niin puhoksen inter sportista sai jenkkifudis varusteita ja pelipaitoja. sijaitsee itäkeskuksen ostarin vieressä. en tosin tiedä juuri noista yksittäisistä tavaroista. mutta että ehkä sinne kannattaa ottaa yhteyttä, mutta jos et oo helsingistä niin en tosin tiedä harrastaako ne postimyyntiä
- 17+16
kiitos 19 4 mutta tuotteita ei edelleenkään löydy tuolta. valitettavasti
- Pere
ok
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738