Vain asiallista kommenttia kiitos.
Olen koordinoinut/toiminut yhteyshenkilönä asiakkaan suuntaan ja käytiin myös aiemmin keskustelua jatkokuvioista. Tarjousta uusista kuvioista tehtiin ja olivat innostuneita, mutta lopulta kävi niin, etteivät vaan vastanneet sähköpostiviestiin tai soittopyyntöihin koskien tätä jatkoa. Hieman noloa. Peruskäytöstavat jne.
Ollut sitten muutakin kaikkea, ettei ole tuota kerennyt sen kummemmin, kun ei vastausta kuulu.
Jokin aika sitten näin tätä asiakkaan edustajaa samassa alan tilaisuudessa. Olemme tavanneet vain pari kertaa, mutta kyllä hän tuntee minut. Tilaisuudessa ei ollut huomaavinaan, väisteli eikä tervehtinyt. Oikeasti, Suomi 2014 ja niin, jälleen nuo peruskäytöstavat. Vaihtaa vaan lyhyesti kuulumisia tai sekin riittää että nyökkää kohdatessa.
En mä ole jaksanut ottaa tuosta paineita, sillä mulle on ihan yksi lysti, jos ei kiinnosta, mutta eikös ole aika moukkamaista käytöstä. Muitakin asiakkaita on hoidossani enkä kyllä voisi kuvitella heidän osalta tuollaista käytöstä.
Asiakas ei ole aina oikeassa vai miten se meni
Maripuu
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197556Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista796716- 955274
- 524625
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494276- 2304169
- 444125
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283958- 593103
- 482586