Työsopimuksessani lukee näin: On velvollinen ottamaan myös muuta hänelle koulutuksensa ja työkokemuksensa perusteella sopivaa työnantajan osoittamaa työtä. Olenko siis velvollinen ottamaan esim.päiväkotityötä jos minulla ei ole kokemusta eikä koulutusta siihen?
Ja edelleen, ymmärrän toki jos sitä minulle tarjotaan mutta voidaanko minun olettaa ottavan se vastaan, jos itse koen että en tätä työtä hallitse johtuen kokemattomuudestani?!
ps. Olen siis sama henkilö joka tuolla alempana jo tätä ihmetteli (en saanut tätä vastausta lähetetyksi toista kautta)
Kovasti toivoisin vastauksianne, koulu loppuu kohta ja asiat pitäisi saada kondikseen.
Aion kyllä olla myös liittoon yhteydessä jos työnantaja ei ymmärrä/hyväksy kantaani.
kka,vielä kesästä..
onko näin?
2
169
Vastaukset
- Miksi?
Miksi et ota yhteyttä luottamusmieheen siellä omassa kunnassa? Saisit kerrankin vastinetta maksamallesi jäsenmaksulle. Hän on sentään siellä paikan päällä ja pystynee arvioimaan paremmin kuin tuiki tuntemattomat, onko sinulle osoitettu työ päiväkodissa sellaista, jonka olet velvollinen vastaanottamaan.
- KKO
No päiväkotityö on kuitenkin lähinnä KKA:n työtä, mutta jos et halua sinne mennä, niin sitten sinun pitää ottaa palkatonta ja olla kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266