veikko maantie metsästäjä

riekko

Asun Lappisa minulla on tapana metsästää maalintuja metsätieteiden varsilta ajelen autolani metsä tietä ja etsin maalintuja voin sanoa että kukaan ei välitä tästä harrastanuksesta ainakaan ei paikaliset ihmiset täällä Lapissa metsätieteitä ajelee niin metsäteitä niin maantie metssätäjät ja hirvensalakaatajat sillä aikaa te etelän metsästäjät kävelete metsässä hiki hatusa niin me Salametsästäjät Tapamme kaikki linnut ja hirvet mitä nääme eikkä kukaan joka on Lappisa syntynyt puhu mitään koska me ollaan nähty tätä hommaa koko ikäme on totuus että salametsästys loppu lapsista koskaan

5

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okkeir

notta p*erkula

• Ryynäsen Topi

Kun olet selvinny voit hyvillä mielin mennä kertomaan tarinasi paikalliselle poliisille. He varmaan ovat kiinnostuneet tekosistasi.
      Onneksi kaltaisiasi ei ole minimissäänkään kuin ehkä yksi tuhannesta edes siellä pohjoisessa.

• riekko

Kyllä meittä täällä Lapissa riittää voin sanoa että vaikka kyllä täällä on myös ihan lain kuuliaisia metsä miehiäkin mutta kun ottaa huomioon jatkuvan työttömyyden ja pätkä työt tarve ottaa hieman ruuan liisää lisääntyy kyllä siinä tulee ammutua useampi Metso tie laidasta ja myytyä muutamat hirven lihat että pärjää että niin täälä Lappisa selvitetään

• pilivippi

Kirjoitustyylistä päätellen asialla on joku vihreään liikkeeseen kuuluva trolli. Pilvipäissään on vaikea kirjoittaa selkeää tekstiä.

• Autisti Ankka

^Hah, samaa mieltä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7545
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4163
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40