Varokaa tätä koulua

entinenoppilas

Älkää koskaan, ikinä, missään tilanteessa menkö itse tai laittako lapsianne Outokummun Ammattiopistoon! Siellä pyörii vuodesta toiseen samat, ammattitaidottomat opettajat ja samat ongelmat! Arvioinnit ei ole koskaan ajoissa, tavaroita katoaa selittämättömästi, opettajat haukkuvat oppilaitaan, kiusaamista, aikataulumuutoksista ja kokeista/näytöistä ei ilmoiteta ajoissa... Lista on loputon! Välttäkää siis tätä koulua viimeiseen saakka!

8

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas väärässä

Toi on ihan yleinen ilmiö toisen asteen ammatillisessa koulutuksessa. Ainakin Stadin ammattiopistossa. Ainoa ero Stadin ammattiopiston toisen asteen ammatillisen koulutuksen ja syövän välillä on se, että syöpä kehittyy..

• entinenoppilas

Näinpä.

• Pirkanmaan maa-ajuri

Entäs Tredu ?
      Opettajat toinen jalka varhaiseläkkeellä, toinen jalka puoluetoimistossa.
      Osa tutkinnoista aloilta joita ei 2000-luvun työelämä edes tunne!

• anulus occulus

Jaa a. Riippuu varmaan paljolti mitä alaa opiskelet. Itse olen siellä opiskelemassa sitä todella suosittua alaa (you know) ja ei todellakaan minkäänlaista kiusaamista ja opetuksen taso luonnollisesti Suomen parasta.

Olen toki huomannut, että joillakin pudokkaiden suosimilla koulutuslinjoilla on jutuiltaan niinkin naakkamaista porukkaa, etten varmasti itsekkään tulisi sellaisten kanssa toimeen ja tällaisessa korvessa kuin Outokumpukin on, niin olisi varmasti erittäin ankeaa opiskella esim. lähäriksi.

• PensseliSetä

Kannattaa hakea Huvikumpuun. Siellon korkeatasoinen opetus ja erityisesti opiskelijat.

• Pätevä opettaja

Näitä varoitusilmoituksia löytyy harva se viikko, ja kysymys on milloin mistäkin oppilaitoksesta. Näinen varoitusten perusteella Suomesta ei löydy yhtään ammattiopistoa tai muuta oppilaitosta, joka olisi ns. huono tai jossa ei olisi jotakin korjattavaa - aina on ja tulee olemaan. Opettajia on turha syytellä asiasta. Jos opiskelija-aines tulee kouluun peruskoulusta ja suurella osalla pk;n päättötodistuksen keskiarvo on alle 6, niin millaisen johtopäätöksen aloittaja tekee tästä. Minä - opettajana - teen sellaisen johtopäätöksen, että kaikilla opettajilla pitäisi pedagogisten opintojen lisäksi olla erityisopettajan ja opinto-ohjaajan pätevyys.

• merkille pannut

lisäisin tuohon pätevyyslistaan vielä sosiaalityöntekijän ja psykologin pätevyyden

• Jormatuusanainen

ÄLÄ Treduun!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7372
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2314
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37