Olen hankkimassa elämäni ensimmäsiä tekoripsiä. Tarkoituksena on hankkia luonnollista ttuehhnusta arki-käyttöön ja toiset, pidemmät bilekäyttöön (ei kuitenkaan sulkia yms. erikoisuuksia)
Mistä ne kannattaisi hakea? Onko H&M tai Seppälän ripset ok? Mitä merkkiä tai mallia suosittelet? Onko Punanaamiossa parempilaatuisia?
Entä mistä olette osatnaat edullisimmen tuon Duon ripsiliiman?
Tekoripset - mistä hyvät&halvat
1
163
Vastaukset
- Maccarena
Seppälän ripset ovat hyviä, mutta liima niissä surkeaa... Suosittelen ostamaan jotkut halvat ripset ja panostamaan sitten liimaan! Koska ei itse ripsissä ole niin suuria laatu-eroja, suurin ero on juurikin niissä liimoissa. Make up storen ripsiliima on parasta ikinä, lähtee helposti irti eikä revi omia ripsiä mukana, sekä sitä saa mustana sekä värittömänä. Mulla ei oo ikinä irronny ripset kun oon käyttäny seppälän noin 4 euron ripsiä sekä make up storen mustaa ripsiliimaa, maksaa kai noin 8 euroo. :)
Myös ripsitupsut vois olla hyvä vaihtoehto, ellet oo ennen käyttäny ripsinauhoja. Mutta niiden kiinnitys on mun mielestä haastavempaa itselleen entä kuin kiinnittäis nauhan. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467565
- 334173
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572471- 542388
- 402329
- 452322
- 162266