laihdutus vesipaastolla

23232

moi! ryhdyn vesipaastolle tähtäimenä laihdutus. tällä hetkellä painan 72kg ja tarkoitus olis paastota niin kauan kun on olo on hyvä.

5

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henni1

Sama täällä, paino tällä hetkellä 70 kg. Eilen aloitin vesipaaston, nyt siis toinen päivä menossa. Kova nälkä kyllä on, päätä särkee ja vetelä olo. Parin päivän sisällä toivottavasti helpottaa.

Aiotko tehdä suolihuuhteluita tai juoda sitä suolaseosta puhdistusta varten?

• leaska1

Tänään aloitin vesipaaston,tosin on ihan täydellisenä. Juon sitä vettä,tietty, mutta myös kahvia ja Eat less jauhetta. Yövuoron alkuun otan myös Energy Boost jauheen. Näillä eväillä pärjää mainiosti. 2 kk sitten samaisella taktiikalla lähti 3 vk ssa 7,5 kg. Nyt tarkoitus samassa ajassa 8 kg. Syntymäpäivänaamuna puntari näyttää 65 kg.Näin olen päättänyt ! Tuosta suolihuuhtelusta; itse teen suolihuuhtelun ennen nukkumaanmenoa,saa nautiskella ihanasta olosta pitempään. Huuhtelupussiin vettä ja loraus keittosuolaliuosta.

• 232323

3 päivää on nyt minulla takana vesipaastoa. olo on ollu kokoajan ihan hyvä, mutta kolmantena päivänä on muutaman kerran huimannut. tästä jatketaan!!

• suzu

Tajuatte varmaan et leikitte terveydellänne ja ette hyödy mitään muuta kuin sen et kuihdutatte vähäsimmätkin lihaksenne.Sit ku alatte taas syömään nii hupskeikkaa kilot tulee moninkertasina takas..ääliömäistä ja laiskuuden huippu mokoma touhu.
        Toivottavasti älyätte syödä edes suolaa koska saatte samanlaisen kohtauksen kuin epilepsiassa tai narkolepsiassa jos se loppuu kokonaan kropastanne,vitamiini lisätkin ois hyvä lisä niin ette välttämättä tuhoa koko terveyttänne..

• Roomalaiskirje

Joo, mulla kanssa menossa paasto. Veden lisäksi kahvi ilman sokeria tai maitoa.

Paastoni jatkunut 28h. Painoa on 96,6kg ja tarkoitus on paastota 93,3 kiloon tuntuipa olo hyvältä tai huonolta. Nälän tunteen voittaminen vaikeimpina hetkinä on haastavinta.

Tuossa Suu totesi että vitamiinilisää kannattaa ottaa. Niin mä teen. Nykytieteen tutkimusten mukaan on havaittu sama asia, mihin Raamattukin kehottaa, paasto tekee terveydelle hyvää. Lihaksetkaan eivät kuihdu, sillä ihminen ei kykene liikkumaan ilman lihaksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6963
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3928
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3310
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2696
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe