ONKO TEILLÄ TIETOA..
-Ovatko Detur-lennolla juomiset todella ilmaisia? Siis myös ALKOHOLI?
Kiitokset jo etukäteen vastauksista!
Ps.. Myös muita matkavinkkejä otetaan mielellään vastaan, kohta Alanyassa.. :)
DETUR-LENNOT
11
1803
Vastaukset
- ILMAISIA
juomia saa ilmaiseksi Detur-lennoilla koska ne ovat reittilentoja.
- tööt
lennot eivät kyllä ole reittilentoja vaan chartereita turkish airlinesilla.
- larppa
kantsii muistaa tilata samalla kertaa kaikki mitä haluaa juoda.sillä emot eivät juoksentele kovinkaan moneen kertaan lentokonetta päästä päähän!!
- lennot
Välillä Helsinki-Antalya lennot nimenomaan eivät ole charter lentoja.
- Alanyasta 10.10.2004
Moi
Juomat joo ilmaisia, mutta kaikki loppui, kun istuttiin koneen puolivälissä.
Tullessa viime lauantaina, kone 5 tuntia myöhässä.- Alanyaan lähdössä
Selaillessani tekstitv:tä lauantaina osuin lentoaikataulujen sivuille ja huomasin, että Antalyasta tullut lento on todella paljon myöhässä!! Ihmettelin, koska useimmiten tulevat kohtuullisen ajallaan. Mietin missä on ollut vikaa, onko tästä tietoa ja kuinka meni odotus? Muutettiinko hotellilta lähdön aikaa vai jouduitteko odottamaan kentällä?
- matkalainen
Joo,eihän ne tarjoile ja kanna viinaa koko matkaa,
mutta meijän lennolla oli koneen takaosassa
'baari' auki koko matkan ja itse haimme juomamme
sieltä,ja hyvin toimi!!!!!!!!!!
jos istut paikallasi koko matkan ei kukaan
¨sulle viinaa tule tyrkyttämään..ole reipas ja
hae itse juomasi,kyllä palvelu pelaa!
oltiin matkalla kesäkuussa! - Alanyasta palautunut
Alanyaan lähdössä kirjoitti:
Selaillessani tekstitv:tä lauantaina osuin lentoaikataulujen sivuille ja huomasin, että Antalyasta tullut lento on todella paljon myöhässä!! Ihmettelin, koska useimmiten tulevat kohtuullisen ajallaan. Mietin missä on ollut vikaa, onko tästä tietoa ja kuinka meni odotus? Muutettiinko hotellilta lähdön aikaa vai jouduitteko odottamaan kentällä?
Moi
Hotellilta lähdettiin 11.30 ja lento oli 5 tuntia myöhässä, jota odotettiin kentällä. Klo 21 päästiin ilmaan. - Alanyasta palautunut
matkalainen kirjoitti:
Joo,eihän ne tarjoile ja kanna viinaa koko matkaa,
mutta meijän lennolla oli koneen takaosassa
'baari' auki koko matkan ja itse haimme juomamme
sieltä,ja hyvin toimi!!!!!!!!!!
jos istut paikallasi koko matkan ei kukaan
¨sulle viinaa tule tyrkyttämään..ole reipas ja
hae itse juomasi,kyllä palvelu pelaa!
oltiin matkalla kesäkuussa!olishan sitä voinut hakea, mutta kyllä palvelua pitäisi sen verran olla, että ruuan kanssa saa muuta kun pelkkää Giniä. Ruoka ja lentoemännät liikkui kun oltiin 2,5h lennetty.
Ei muiden lentoyhtiöiden koneissa itse tarvi juomia hakea ja läikytellä ahtailla käytävillä.
- Epätietoinen
Kaikista vastauksista! Lisää vielä tietoja otetaan mielellään vastaan :)
- zibra
Olin toukokuussa sekä nyt kuun vaihteessa Marmariksessa Deturin matkalla. Toukokuussa sait vielä esim.muutaman oluen paikallesi, mutta nyt eivät antaneet kuin yhden heti ja sen jälkeen saa kylläkin haettua "baarista" takaosasta.
Ja tietenkin ilmaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457342
- 324068
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512275
- 372258
- 432248
- 162236