Tietäiskö kukaan miksi video on lakannut toimimasta? Videon oton jälkeen kun haluan katsoa sen niin näytöllä on kysymysmerkki ja ilmoitus ettei tunnista dataa ???
Canon SX30SI POWERSHOT
3
93
Vastaukset
- Hifisti
Kyseessä voi olla muistikorttiongelma, eli kuvadata korruptoituu tallennettaessa muistikortille. Voisitko kokeilla jollakin toisella muistikortilla ja näin todentaa, tapahtuuko samoin?
- Harrastekuvaaja
Moi Hifisti! Olen kokeillut toista muistikorttia ja ihan sama juttu ja myös alustanut kortit uudelleen. Kai se pitää viedä huoltoon Jastekniikkalle kohtapuolin...
Kiitos palautteesta! :) - 1 korj. tulee 2 vika
Harrastekuvaaja kirjoitti:
Moi Hifisti! Olen kokeillut toista muistikorttia ja ihan sama juttu ja myös alustanut kortit uudelleen. Kai se pitää viedä huoltoon Jastekniikkalle kohtapuolin...
Kiitos palautteesta! :)Luulen että Jastekniikka on hurjan kallis, huolto.
en kyllä tuon ikäistä kameraa veisi moisen vian takia huoltoon.
Miksi ihmeessä se on pakko katsoa kamerassa ja mitä siinä pikkuruisella näytöllä näkee. Jos muistikortti toimii siirrä läppäriin ja katso.
UUS kamera on moninverroin parempi vaikka olisikin "huono", saat kulumattomat ja pölyyntymättömät linssit ym. uutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010