Erään ulkolaisen brookersin (iso tekijä ko. maassa) arvopaperikaupan kaupankäyntialusta on selainpohjainen ja perustana tuo Java Platform SE 7 U.
Valitettavasti vaikuttaa tietoturvan kannalta mahdollisesti ei optimilta yhdistelmältä.
Millaista tietoturvarsikiä tuo Java Platform SE 7 U edustaa?
Onko eri pankkien / brookersien kaikki selainpohjaiset kaupakäyntialustat toteutettu Java-pohjaisina?
Ps. Näkisin ideaalina selaimesta riippumattoman kaupankäyntialustan sen vakauden ja tietoturvan kannalta katsottuna.
Pankin alusta: Java Platform SE 7 U
2
121
Vastaukset
- javasovellus?
"Erään ulkolaisen brookersin (iso tekijä ko. maassa) arvopaperikaupan kaupankäyntialusta on selainpohjainen ja perustana tuo Java Platform SE 7 U."
en tiedä, onko kyse samasta pankista.
Mutta itse olen törmännyt yhteen ulkomaiseen, joka juurikin pakottaa javan käyttöön, selaimesta ei ainakaan sivulla mainita, jollei sitten tuo selaintarve tule yllätyksenä vasta sopimuksen teon jälkeen !
(en siis ole tehnyt sopimusta).
Mutta jos oikein ymmärrän, niin:
1. heiltä voi imuroida tarvittavat java -luokat
2. voit itse koodata javalla haluamasi sovelluksen, siis käytät pankin tarjoamia java -luokkia oman java -sovelluksesi osana.
3 .voit ajaa tekemäsi java -sovelluksen ja käydä sen välityksellä kauppaa, kunhan syötätä siihen käyttäjätunnuksen ja salasanan.
Toki voi käydä kauppa ilman omaa java -sovellustakin, mutta silloin käyttö tapahtuu selaimella (käyttääkö selain java -appletia osan sovellusta, sitä en tiedä). - ei muuta
no huono titoturvaa pystyy tekemään millä hyvällä alustalla, iha samoin kuin hyvää pystyy tekemään java:lla. eikös se java ole selaimesta riippumaton?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402038