Miten vaihdetaan Fiat Bravan sumuvalon lasi? On muuten rikki ja ohjekirja on hukkunut.
Kaivetaanko niinsanotusti päältä vain vääntäen kuppi irti, vai onko joku fiksumpi tapa?
Fiatin sumuvalo..
7
923
Vastaukset
- lasia ei
...eli siis lasia ei myydä erikseen noihin bravan/marean sumuvaloihin vaan joudut ostamaan koko sumarin. Eipä noita muissakaan merkeissä juurikaan erikseen saa.
- Brava
Kiitos, käympä kysymässä mitä maksaa ja voiko vaihtaa itse.
- maksaa
Brava kirjoitti:
Kiitos, käympä kysymässä mitä maksaa ja voiko vaihtaa itse.
Delta-Autossa 90e/kpl
- romarilta
maksaa kirjoitti:
Delta-Autossa 90e/kpl
Jos olet tee-se-itse mies niin kysy romuttamolta sumaria tai vain lasia siihen. Siitä ei ole mitään käsitystä miten hankala homma se on itse duunailla. Kaikkihan noi umpiot ja muut maksaa ihan törkeästi ja niitä myydään vain kokonaisina paketteina.
- Benqqu
Ei taida ohjekirjastakaan olla hirveesti apua. Ulkomuistista siinä taitaa lukea että polttimon vaihtoakin varten pitää irroittaa sumuvaloumpio kokonaisuudeessaan ja sitten suunnattava uudelleen-> ohjekirjan mukaan merkkihuollon tehtävä
- Brava
Kiitosket vastauksista, todella kohteliaita ja asiallisia vastauksia.
Taidanpa kysellä romuttamolta ja kun näkee sen osan, niin eiköhän sen vaihto sujune itseltäkin. No katellaan miten äijän käy :))
- talli
ei ole vaikea vaihtaa,jos on tee itse korjaaja.Pitää vain autoa vähän nostaa,itse olen vaihtanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174