Ohjaus Nigel Cole ja imdb:n pisteet 7.0
Ostin kyseisen elokuvan vaimolleni ja katselimme sen tässä iltana muutamana. Aivan mukava ja viihdyttävä elokuva idearikkaista naisista. Arvostelussa ja vaimon mielestä Hollywood seikkailut olivat liikaa. Itse pidin unelmakaupungin kohtauksia elokuvaan kuuluvana ja syventävänä sillä siinä tuli hyvin esiin kuinka asiat voivat kihota lettiin.
Elokuvaa on moitittu kerronnaltaan myös liian verkkaiseksi mutta olen jo sen ikäinen, että liiallinen kouhkaaminen ei enää kiinnosta vaan tuollainen elämänmyönteinen ja rauhallinen tempo ovat mitä mainioinpia.
Muuten ostin eilen vaimolle myös Pianon jota olen odotellut jo pitkään enkä malttanut vartoa enää hintojen tippumista vaan tempaisin sen hyllystä hintaan 19 ja risat.
Kalenteritytöt, Calendar Girls
2
328
Vastaukset
- hah!
Joo, katsoin sen itsekin tässä taannoin, ja ihan viihdyttävä pätkä oli. Saman tyylinen lämminhenkinen juttu kuin esim. Billy Elliot.
- ArtQia
nauratti kyllä tämä elokuva sen verran että..
***/*****
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576