Rakas äitini, anna mulle anteeksi koko mun elämä

tässäjanyt

Rakas äitini, mä en koskaan ole kuunnellut sua, en tehnyt niinkuin sä toivoit. En oo koskaan ollut ihana tytär, joka olisi kiltti ja reipas. Huudan sulle, sä huudat mulle, vihaan sua, ei puhuta. Sä oot ainut, joka on auttanut mua tässä elämässä. Tuntuu, että oon sen kaiken sulle velkaa. Sä yrität parhaasi ja mä paiskaan oven kiinni. Mä oon epäonnistunut kaikessa, sä oot saanu pettyä muhun monesti. Kai silti rakastat mua? Anna anteeksi! Et sä ansaitse huonoa kohtelua, mä tiedän et sul on vaikeeta muutenkin. Mut sä et oo yksin

3

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei, tässäjanyt

Äitisi kuulostaa tekevän parhaansa, ja yleensä juuri sellaiset äidit rakastavat lapsiaan vielä paljon enemmän kuin lapset heitä. Itse en ole ainakaan vielä äiti, mutta olen silti huomannut, että sellaisia äidit vain ovat. Sitä paitsi äitisi on varmaan kuitenkin sen verran nuori (vaikka sinusta totta kai tuntuukin ihan ikälopulta, mutta se on ihan normaalia), että muistaa oman nuoruutensa, joka ei välttämättä ollut helppoa sekään, ja siksi ymmärtää sinua.

Voin nimittäin ihan meidän kesken paljastaa, että harvan nuoruus ja lapsuus menee niin kuin High School Musicalissa, ja useimmat sen itsekin muistavat. ;) Jos voisin aikamatkustaa nykyisenä itsenäni stunttaamaan yläasteaikaista itseäni nykyisellä elämänkokemuksellani, kaikki olisi paljon helpompaa. Valitettavasti vain me kaikki joudumme erehtymään ja oppimaan paljonkin kantapään kautta.

Kaikkea hyvää jatkossa sinulle ja äidillesi!

• henrik ijäs72

minähän kuulun ketjuun
      ääniä kuulen muilta

• Rakkaus ei koskaan häviä

Anna anteeksi lapseni, silloin kun sinä synnyit, sairastuin vakavasti, olin niin väsynyt sairauteni vuoksi etten jaksqnut olla sinulle äiti, olin niin väsynyt, niin väsynyt..et edes varmaan tule sitä koskaan ymmärtämään. Tein paljon virheitä kasvatuksesi suhtee, nyt ymmärrän sen..mutta lieneekö liian myöhäistä rakastaa äitiä. Anna anteeksi, en ole vieläkään oma itseni. Sairaus vei paljon ja on muokannut minunkin elämää mutta RAKASTAN SINUA ÄÄRETTÖMÄSTI.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7455
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4098
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2386
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43