Millaisissa mitoissa kun vyötäröni ympärys on 79cm ja vatsan 61cm..olen 168cm pitkä...ja muutenkin,mitkä ovat oikeat kohdat mitata? Mittaan vyötärön lantioluiden kohdalta ja vatsan hieman navan yläpuolelta...mullakun ei vaakaa ole..muut sanovat minun olevan hoikka,mutta itse näen ja tunnen vaan kamalan möhömahan:)
Olenko
Tietämätöntööt
3
86
Vastaukset
- tosi hoikka
Sukupuolta et maininnut. Nainen?
Ei ole vatsan ympärystä. Kaksi senttiä navan yläpuolelta mitataan vyötärönympärys. Sinulla ilmeisesti 61, mikä kertoo sinun olevan hoikka. Naisella tämä mitta ei saisi olla yli 80 senttiä ja miehellä yli 90.
Lantion leveys mittaan leveimmältä kohdalta, joka saattaa vaihdella aika paljon.- Tietämätöntööt
Joo parikymppinen nainen olen!
- ...
sä oot mitannut sun lantion et vyötäröä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174