Mistäköhän löytyisi naisten vaatteita kooltaan 56-60 väliltä.
Elloksella on tälle kesälle jotenki valikoima "köyhtynyt" ja löytyy vain mummo tunikoita yms.
Joten vinkkaatko jos tiedät jotain hyviä sivustoja :)
koot 56-60 Naisten vaatteet netistä?
5
323
Vastaukset
- akka kemistä
www.ullapopken.eu.
- sdödljafld
Katsele noita aikaisempia keskusteluja esim. tältä keväältä läpi. Siellä on muistaakseni montakin ketjua, jossa tätä keskustelua käyty.
- töötöötö
http://www.jills.fi/
Tässä yksi. - fashion4everysize
Halensin nettisivuilla kohdassa isot koot on uk-kokoon 32 eli euro-koon 60 saakka. Yoursclothingillakin kai samaan kokoon saakka, kuten useissa brittiläisissä verkkokaupoissa. Mummotunikoihin painottuvissa Cellbesissä ja Klingelissä voi joskus löytyä epämummomaisia yllätyksiä. Kamalia white trash-tyylisiä kloriittifarkkuja ja korsettipunostukikoita myyvistä jills.fi:stä ja misura.fi:stä saattaa joskus löytää muuallakin kuin Keravalla muodissa olevia vaatteita :b.
Tsemppiä etsintään - kyllä jostain aina jotain löytyy. Olin itse muutama vuosi sitten kokoa 58-60. Nyt kokoa 48-50 ja täytyy sanoa, että valikoima tässä koossa on radikaalisti erilainen kuin aiemmassa. Toivotaan, että asiaan tulisi parannusta pian. - Bethditto
Elloksella ja Cellbesiltä löytyy 62 kokoon asti. Itse olen kokoa 56/58 ja sieltä olen housut ostanut. Jillsiltä löytyy myös jotain, kunhan ei hanki niitä Kerava tai Paimio -henkisiä jäätäviä farkkuja. Alusvaatteita löytyy Ullapopkenilta, jopa tangat 62 koossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144