vanhankaupungin tärpit

köyhäilijä

viime käynnilläni tallinnassa osuin sattumalta dunkrilla sijaitsevaan beer houseen, jossa osa menuusta on puoleen hintaan klo 12-14, ja talon oma olutkin vain 15 eek/stobe! Onko muilla vastaavia 'iloisia yllätyksiä' tiedossa? Nimen- omaan sais olla keskikaupungilla ja vanhassa kaupungissa nää edukkaat, ihan normaaleja turistihintoja kun ei viittis maksaa..:(. Siis missä parhaat hinta/laatu-suhteet?

8

2012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ZZZZ

Mene turistialueen ulkopuolelle eli pois vanhasta kaupungista, jos haluat oikeasti säästää. Tuoppi irtoaa esim. Kesk-Turgin (Keskustorin) Reggae Barissa 12 EKK. Sama juttu ruuissa. Kävelymatkaa ei ole paljoa tuonne.

Lähiöissä tuoppi voi irrota jo alle kymmenen kruunun.

Ps. kannattaisi lukea vanhoja viestejä. Samat jutut pyörii koko ajan täällä.

• köyhäilijä

..joskaan en kyllä muista löytäneeni tältä palstalta IHAN tuota kysymääni kysymystä. Luulisin kuitenkin, että aika monia kiinnostais kuulla muiden kokemuksia ja suosituksia aiheesta, lievän toiston uhallakin. Kiitos kumminkin vinkeistäsi.. :)

• vahoja lehtiä

Mitä ajankohtaisempi, sen parempi. Jos kyllästyttää, ei ole pakko vastata

• tei

Tämä on vielä muutaman askeleen kauempana vanhastakaupungista, mutta vielä keskikaupungilla Raua kadulla: pieni venäläinen kellaribaari (siisti) Hermes (kyltissä lukee Baar, söökid joogid) Niguli-olut hanasta 11 kroonia!

• minä taas

Siis se kellaribaari ei olekaan Rauakadulla vaan Raualta satamaan päin kääntyvällä Pronksilla.

• erelo
        minä taas kirjoitti:

Siis se kellaribaari ei olekaan Rauakadulla vaan Raualta satamaan päin kääntyvällä Pronksilla.

Ja kun kävelet rautatieaseman taakse Kopliin, voit saada puiston penkillä huikan ilmaiseksi. Oikeesti - älkää menkö.

• Rockmanne

Todella suosittu. Monta kertaa vain ei tahdo mahtua sisään... kun naiset menee Stockmannille ostoksille.

• Napoleon
        Rockmanne kirjoitti:

Todella suosittu. Monta kertaa vain ei tahdo mahtua sisään... kun naiset menee Stockmannille ostoksille.

Wellington on aivan Radisson SAS hotellin vieressä. Itse ole käynyt siellä, sillä miljöö on sopiva ja ikkunat suuret.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe