Seksitön parisuhde, itseinho

Joo joopa

Itseinho omaa muuttuvaa kehoa kohtaan tai muu oma häpeän kokemus/tunne voivat olla syitä siihen, miksi ei kykene nauttimaan itsestään toisen kanssa. Nykyinen seksuaalisuuteen viittaava kuvakerronta mainoksissa ja elokuvissa nostaa esille vain tietyn tyyppisiä ihmisiä ja vartalotyyppejä.

Ja jos nyt joku alkaa nitisemään siellä kuntoilusta, niin ihmisen vanheneminen tuo kehoon aina muutoksia plus oma korvien välikin tai 'minäkuva' siellä vaikuttaa asiaan. Jos muu ei auta, sitokaa vaikka silmät tai tehkää sitä pimeässä huoneessa.

3

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väittäjähemmo

Seksistä pidättäytyminen vähentää seksihaluja pitkällä tähtäimellä. Usein tapahtuva seksin harrastaminen aktivoi haluja, jos itse saavuttaa nautinnon. Myös seksin harrastaminen usein tekee minäkuvasta positiivisemman "minä kelpaan ja minusta voi nauttia", riippumatta aiemmasta minäkuvasta tai vanhenemisesta. Tämä on faktaa. Muu on vaan turhaa lätinää. Kokeile vaikka itse ja totea väitteeni olevan oikeassa!

• 19+10

Jaa meillä taas vaimo pihtaa, jo kolmatta vuotta. Aina on päänsärkyä tai sitten on juuri laitettu vartalovoidetta niin ettei voi koskea ettei tahriinnu.

• nbvfe

Tjaa. En enää jaksa välittää miehestäni, kun ei Kai ainakaan halua.
        .
        Mä muuten mietin joskus näiden palstojen sisältöä itse joskus tulee kirjotettua, että kun ei ketään ole.no ei ole kun sen hetkinen rakas ei välitä. Eihän sitä jokaisen kanssa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7626
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7285
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5334
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4875
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      243
      4393
    6. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4365
    7. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4356
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4038
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3173
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48